שיווק ופרסום

זה הזמן לעצבן את השבדים: רשת URBAN יוצאת בקמפיין דיגיטל שצוחק על IKEA

מאחורי הקמפיין המהיר עומדת סוכנות הפרסום Twentythree בבעלותם של ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי שמנהלים את גזרת הדיגיטל עבור הרשת
משה בנימין |  1
urban (צילום יח"צ)
רשת הרהיטים URBAN, זו שעלתה לכותרות עם הקמפיין המושמץ בכיכובה של שולה זקן, עלתה לפני שעה קלה לאוויר עם מודעה חדשה שעושה שימוש מהיר, בזמן אמת (Real time marketing), בהתדרדרות היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לשבדיה.
כזכור, השבוע התבטאה שרת החוץ של שבדיה מרגוט וולסטרום כנגד מדינת ישראל, כשאמרה שלדעתה יש לחקור את המקרים בהם ישראל "מוציאה להורג פלסטינים". דבריה של וולסטרום עוררו זעם רב בקרב בכירי משרד החוץ הישראלי והובילו לכך ששגריר שבדיה בישראל זומן לשיחת הבהרה ונזיפה.
על רקע זה כאשר ברמה הקמעונאית-מסחרית נציגתה המוכרת ביותר של שבדיה בישראל ובעולם היא IKEA, עלתה רשת הרהיטים שפרצה רק בשנה האחרונה לתודעה, עם מודעה שאומרת: "אנחנו נגד חרם על רהיטים שבדים*". הכוכבית הקטנה שצורפה לכותרת המודעה הובילה את הקוראים להטבה מסחרית שבה נכתב: "מזל שיש אלטרנטיבה, מבצע הובלה והרכבה חינם ברשת URBAN".
מאחורי הקמפיין עומדת סוכנות הפרסום Twentythree בבעלותם של ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי שמנהלים את גזרת הדיגיטל עבור הרשת, במקביל ליהושע TBWA שמטפלים בגזרת האופליין.
תגיות IKEA | URBAN | שבדיה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שווה
    מיטל 01/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדול!
    סגור