שיווק ופרסום

d-say נותנת גז: זכייה נוספת למשרד - במכרז על תקציב הדיגיטל של מטרו

תקציב מטרו הוא ה-3 של d-say מתחילת השנה, לאחר הזכייה בתקציב הדיגיטל של עמידר וקלינטון סחר
משה בנימין |  5
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
לאחר 3 שנים שבהן תקציב הפרסום בדיגיטל של מותג האופנועים מטרו טופל בחברת GIN הוא עובר כעת למשרד הפרסום d-say בניהולו של איל הובר לוי - כך נודע לאייס.
בשבועות האחרונים קיימה מטרו הליך מכרזי שבו התמודדו מספר משרדי דיגיטל. d-say העפיל לשב הגמר של המכרז ובסופו של יום גם קיבל לידיו את התקציב. תקציב האופליין של המשרד מטופל במשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן


תקציב מטרו הוא ה-3 של d-say מתחילת השנה, לאחר הזכייה בתקציב הדיגיטל של עמידר וקלינטון סחר (יבואנית Normande ו-TEKA). בשנת 2015 עמד תקציב מטרו על 11 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום
איל הובר לוי, מנכ"ל d-say: "המומנטום החיובי ממשיך. גאים להיות חלק ממשפחת מטרו מוטור".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מגיע לו
    מלך 01/2016/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד !
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    שירה 01/2016/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    שקר לבן
    מהתחום 01/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרי כל מה ששייך לדרורי מן הסתם יטופל על ידי די סיי .
    סגור
  • 2.
    שקר לבן
    מהתחום 01/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי כל מה ששייך לדרורי מן הסתם יטופל על ידי די סיי .
    סגור
  • 1.
    כל הכובד!
    איה 01/2016/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד מגיע לך!
    סגור