שיווק ופרסום

ממריאים: משרד הפרסום 'ליאו ברנט' זכה במכרז על תקציב הפרסום של 'ארקיע'

במכרז התמודד גם משרד הפרסום AVRAHAM. הגורם המקצועי שיוביל את תקציב ארקיע בליאו ברנט יהיה עדי קויצקי. התקציב נאמד בכ-11 מיליון שקלים
משה בנימין |  2
לאו ברנט ישראל (צילום יח"צ)
לאחר שנים רבות שבהן הוחזק ונוהל על ידי יוסי ארועטי - תקציב הפרסום של חברת התעופה ארקיע מחליף ידיים. בתום מכרז שהתנהל בשבועות האחרונים זכה בתקציב משרד הפרסום ליאו ברנט, בניהולו של גיא קלנר, מקבוצת פובליסיס.
כאמור, בשנים האחרונות תקציב הפרסום טופלי על ידי משרד הפרסום ארועטי ברמן GPS שאחד מבעליו, יוסי ארועטי, הוא טייס ארקיע. הרקע להחלפת המשרד קשור בחילופי המנכ"לים שהתרחשו לאחרונה בארקיע. במאי 2014 החליף ניר דגן את גד טפר בתפקיד המנכ"ל לאחר שזה האחרון עמד במרכזו של מאבק בין העובדים להנהלה והבעלים. סיום דרכו של טפר הכשיר את הקרקע לרענון במערך הפרסום.
עם זאת, דרורי ארועטי ברמן, המשרד הממוזג בין ארועטי ברמן לדרורי שלומי החליט להתמודד על המכרז מול ליאו ברנט כשלצידם העפיל לשב הסופי גם משרד הפרסום AVRAHAM. בנוסף ניסתה ארקיע לעניין את הפרסומאי גדעון עמיחי בטיפול בתקציב במסגרת משרדו NO NO NO NO NO YES אך זה בחר שלא להתמודד. 
על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של ארקיע על כ-50 מיליון שקל במחירי מחירון בשנת 2015. בפועל מדובר בתקציב פרסום שנאמד בכ-11 מיליון שקלים, במחירים ריאליים. הגורם המקצועי שיוביל את תקציב ארקיע בליאו ברנט יהיה עדי קויצקי, מי שעמד בראש רגב-קויצקי, הגלגלול הקודם של ליאו ברנט הנוכחי בטרם נעשתה עסקת המכירה לפובליסיס העולמית.  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברכות
    עדי 01/2016/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברכות לעדי על הזכייה בתקציב
    סגור
  • 1.
    טוסו לי מהעיניים (ל"ת)
    הקברניט 01/2016/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור