שיווק ופרסום

ברוך הבא ל-2016: M&C SAATCHI זכה בתקציב הפרסום של קבוצת חמת

משרד הפרסום זכה בתקציב החברה הבורסאית שמוערך בכ-5 מיליון שקלים. לאייס נודע עוד כי ענת בן נתן, מייסדת המשרד, בגלגולו הקודם לפני שנרכש על ידי M&C SAATCHI פרשה ומכרה את מניותיה לשותפים אלון הוכדורף, צור גולן והרשת הבינלאומית 
משה בנימין |  7
אלון הוכדורף וצור גולן (צילום יח"צ)
משרד הפרסום M&C SAATCHI נכנס רשמית לשנת 2016 עם זכייה בתקציב הפרסום של קבוצת חמת, יצרנית, משווקת ויצואנית של מוצרים לחדרי אמבט, אינסטלציה וסניטציה. התקציב מוערך בכ-5 מיליון שקלים. חדשות נוספות ולא פחות מעניינות המגיעות מכיוון המשרד נוגעות לפרישתה מהשותפות של ענת בן נתן, מייסדת המשרד המקורי, בטרם כניסתה של הרשת הבינלאומית. 
קבוצת חמת היא חברה בורסאית שהונפקה בשנת 1993 כחברת אחזקות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. היא פועלת באמצעות 5 חברות בנות: חמת, חמת מקלחונים, חרסה ליפסקי וצוקר מנקין. כאמור, החברה מתמחה בייצור, שיווק וייצוא של מגוון מוצרים מעוצבים לחדרי אמבט, שירותים ומטבחים דוגמת ברזי אמבט וברזי מטבח, מקלחונים, מוצרי אינסטלציה וסניטציה ונחשבת לאחת מהיצואניות הגדולות בתעשייה הישראלית.
גלי אורון סמנכ"לית השיווק של חמת: "בשנה האחרונה התמקדנו במחקר ופיתוח מוצרים ושדרוג תהליכים, כעת אנו חוזרים להתמקד במותגים. במהלך 2016 מתוכננות השקות חדשות של סדרות מעוצבות ומוצרים חדשניים שיתרמו להמשך חיזוק מעמדם של מותגי הקבוצה כמובילים והנמכרים בתחומם".
M&C SAATCHI החל את פעילותו בישראל לפני שנה כאשר הרשת הבינלאומית השלימה את רכישתו של משרד הפרסום בן נתן גולן. כיום עומדים בראש המשרד אלון הוכדורף וצור גולן. במהלך 2015 הכפיל המשרד את היקפי פעילותו עם צירוף תקציבי רב-בריח, קבוצת דלק, מנטה וקפה ג'ו.
אלון הוכדורף, מנכ"ל ובעלים משותף ב-M&C SAATCHI: "זוהי זכות וגאווה גדולה עבורנו להיות שותפים לעתיד המבטיח של קבוצת חמת - מותג על כחול לבן שמצטרף למשפחת לקוחותינו שגם הם חברות ישראליות חזקות ומובילות בתחומן. אנו מודים להנהלת חמת על הבחירה והאמון. נמשיך לטפל בלקוחותינו תחת התפיסה הייחודית שלנו "ראש בינלאומי - לב ישראלי".
פורשת מהמשרד, לא מתחום הפרסום
לאחר שנים שעבדה לצד הפרסומאי ג'רי ירקוני תחת שם המשרד בן נתן ירקוני, ענת בן נתן פנתה לדרך עצמאית בשנת 2010. ב-2013 חבר אליה צור גולן, שהיה עד אז סמנכ"ל קריאייטיב בכיר בשלמור אבנון עמיחי ועבד שנים רבות לצד גדעון עמיחי בימי תור הזהב של שלמור, עד שירש את מקומו לאחר שזה פרש. בתחילת 2015 נכנס לתמונה אלון הוכדורף לאחר שסיים את תפקידו בחברת רכש המדיה של פובליסיס - זניט. הוכדורף קישר למשרד את רשת הפרסום הבינלאומית M&C SAATCHI וזו רכשה את השליטה במשרד הפרסום של גולן ובן נתן כאשר הוכדורף הצטרף במקביל לשותפות. 
לאייס נודע כי בן נתן פרשה לאחרונה לאחר שהסדירה את מכירת מניותיה לשאר הצדדים השותפים במשרד באופן שווה. בסביבת המשרד מציינים כי הפרישה של בן נתן היא פועל יוצא של תחושת מיצוי שלה לאחר שנים רבות בתחום. עם זאת, בן נתן צפויה להישאר בשוק הפרסום ובימים אלה מכינה את הקרקע לקראת התחנה הבאה. 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    השתלטות עויינת (ל"ת)
    בשתי מילים 01/2016/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    וחובת ההוכחה
    בהצלחה 01/2016/28
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עד עכשיו זה היה מאוד רגיל ובינוני במקרה הטוב. אלון יעשה את העבודה מול המדיה והלקוחות אבל צור חייב להכניס פנימה פיגורה רצינית ולזוז הצידה.
    סגור
  • צור עשה את שלמור
    אחד שהיה שם 01/2016/31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    תסתכלו טוב טוב מי עשה את כל העבודה בשלמור על הלקוחות הגדולים ומי הביא הכי הרבה כבוד ופרסים בזירה הבינלאומית - צור והצוותים שלו.
    סגור
  • 4.
    עוד לא מרה את המילה האחרונה
    טלי 01/2016/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה שענת עושה בשנה אחרים לא עושים בעשור
    סגור
  • 3.
    יש לכם את זה!
    חזי 01/2016/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בהצלחה לצוות המנצח! הדרך למעלה לא קלה אבל אני בטוח שיש לכם כל מה שנדרש כדי להיות אלטרנטיבה מרעננת עבור המפרסמים הגדולים במשק. אתם מוכיחים את זה בכל יום מחדש.
    סגור
  • 2.
    אנושית, חברה ומיוחדת במינה. בהצלחה. (ל"ת)
    הידיד הצפוני 01/2016/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עצוב
    ניר 01/2016/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ענת היתה הלב הפועם ועצוב לדעת שהיא הולכת הביתה
    סגור