שיווק ופרסום

הביזנס אינסיידר: דניאל ברק ברשימת אנשי הקריאייטיב הטובים בעולם מתחת ל-30

הטאלנט הישראלי שהספיק למלא בתקופה קצרה תיק עבודות מרשים הצטרף לפני שנה ל-Deutsch LA שם הוא משמש כסמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל
משה בנימין |  5
דניאל ברק (צילום עמוד הפייסבוק של ברק)
לפני כמעט 3 שנים, באפריל 2013 פרסם אתר ביזנס אינסיידר, את רשימת 30 אנשי הקריאייטיב הטובים בעולם בפרסום במובייל. ברשימה זו דורג במקום ה-26 ניר רפואה, שהיה אז חצי שנה בלבד בתפקידו כראש תחום החדשנות של MRM - מקאן מזרח אירופה. רפואה נכנס לרשימה המכובדת עבור מהלך המובייל לאופטיקנה שעשה עוד בימיו במקאן ישראל. ברשימת הקרדיטים צוין גם שמו של דניאל ברק, אז קופי דיגיטל במקאן, שלקח חלק במהלך. כעת, 3 שנים מאוחר יותר, ברק בעצמו זוכה לכבוד ברשימת 30 אנשי הקריאייטיב הטובים ביותר מתחת לגיל 30, כשהוא מדורג במקום ה-19.
ברק (27), טאלנט דיגיטל ישראלי שהספיק למלא תיק עבודות מרשים בזמן קצר מאוד, עשה בתחילת 2015 מהלך שהעביר את קריירת הפרסום שלו למימד אחר, כשעבר לארה"ב והצטרף למשרד הפרסום Deutsch LA בלוס אנג'לס. 
אתר ביזנס אינסיידר כתב עליו: "בגיל 27, לברק יש כבר 9 שנות ניסיון בעולם הפרסום, פרק זמן מכובד. הוא עבד עבור מקאן, MRM, Grey ואינטרלוד (יוני בלוך) מבית WPP עבור מותגים כגון סוני, פולקסוואגן, טארגט, ESPN, נייקי ומיקרוסופט. הוא זכה להכרה בתחרויות פרסום בינלאומיות כמו קאן, ONE SHOW, WEBBYS, LIA, CLIO, effie, New york, Epica ועוד".
במהלך השנה האחרונה ברק שמשמש כיום כסמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל ב-Deutsch הספיק לחתום את שמו על מספר מהלכי דיגיטל מושקעים. ביניהם הקמפיין לרשת טארגט שעלה לאוויר על רקע יציאת הסרט החדש של מלחמת הכוכבים. הקמפיין מבוסס על ההערצה הבלתי נגמרת של הציבור האמריקאי לסדרת סרטי מלחמת הכוכבים. משרד הפרסום חיבר בין מותג הסרטים לרשת בתי הכלבו העממית כדי לייצר את ארכיון הזכרונות הגדול ביותר סביב סדרת הסרטים שכל כולו הומאז' ברוח הגלקסיה ה"רחוקה, רחוקה מאוד".

 

מהלך נוסף של ברק ו-Deutsch ניסה לשנות את התפיסה המוטעית שיש לקהל האמריקאי לגבי מותג הרכב פולקסווגן. זאת באמצעות שינוי תפיסה מוטעית נוספת של קהל זה כלפי כרישים. המענה הקריאייטיבי שהוביל לפיצוח היה מהלך אינטראקטיבי עוצמתי שאפשר 2 חוויות צפייה שונות ומנוגדות באמצעות העיניים בלבד ועטיפה מוסיקלית חדשה. 

 

במונחי חשיפה והכרה, הבחירה של ביזנס אינסיידר בברק היא לא דבר של מה בכך. בספטמבר 2015 רכשה חברת התקשורת הגרמנית אקסל שפרינגר את האתר (97% מהמניות) תמורת 343 מיליון דולר. באתר שהוקם על ידי הנרי בלודג'ט, לשעבר אנליסט בוול סטריט, מבקרים מדי חודש כ-80 מיליון גולשים. 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בטח שירת בסיירת מטכ״ל
    גיא 01/2016/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הוא בטח עשה חלטורות בערב במקאן ובבוקר רץ על הג׳בלאות בדרך לעוד פעולה מוצלחת בסיירת מטכ״ל
    סגור
  • 4.
    שאפו! עשה חיל! (ל"ת)
    מפרגנת 01/2016/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    יפה, רמת חו״ל, ראוי שלא יתבזבז בארץ. כל הכבוד! (ל"ת)
    טינטין 01/2016/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    דנדן סבבה בפרסום.
    יער 01/2016/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    וואלה, הוא באמת בסדר.
    סגור
  • 1.
    מוכשר ברמות, מגיע לו! (ל"ת)
    גרופית 01/2016/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור