שיווק ופרסום

הליך החיפוש הושלם: רחלי בן צבי מונתה למנכ"לית החדשה של דרורי ארועטי ברמן

בן צבי תכנס לתפקידה 7 חודשים לאחר פרישתה של גולדשטיין-וולף ושנה לאחר שיצא לדרכו המשרד שמיזג בין ארועטי ברמן GPS ודרורי שלומי. המשרד שנכווה בעבר מספר פעמים עם הפרסונות שאיישו את התפקיד הזה, ניסה שלא לחזור על טעויות העבר
משה בנימין |  5
רחלי בן צבי (צילום יח"צ)
לאחר חודשים רבים של חיפוש אחר הפיגורה המתאימה לתפקיד מנכ"ל דרורי ארועטי ברמן, הכריז היום (יום ב') משרד הפרסום על מינויה של רחלי בן צבי לתפקיד שנותר לא מאויש מאז פרישתה של אלה גולדשטיין-וולף במאי 2015. 
כאמור, בן צבי תכנס לתפקידה 7 חודשים לאחר פרישתה של גולדשטיין-וולף ושנה לאחר שיצא לדרכו המשרד שמיזג בין ארועטי ברמן GPS ודרורי שלומי. מתחת לרדאר, דרורי ארועטי ברמן השקיע בחצי השנה האחרונה מאמצים רבים לאיתור המועמד המתאים לתפקיד המנכ"ל. המשרד שנכווה בעבר מספר פעמים עם הפרסונות שאיישו את התפקיד הזה, ניסה שלא לחזור על טעויות העבר וחיפש אחר דמות בעלת ניסיון בפרסום, שיווק\ ולא פחות מכך בעלת האנרגיות המתאימות והרעב להוכיח. 
בתפקידה האחרון שימשה בן-צבי כמנכ"לית רשת אקססורייז לונדון. היא החלה את דרכה בענף הפרסום ועבדה בין השאר בדובצקי-זקס ובבאומן בר ריבנאי. משם עברה לרשת מגזיני מוטו תקשורת (מסע אחר, הורים וילדים, מוטו, הגה ועוד) שם התקדמה עד לתפקיד מנכ"לית הרשת. משם עברה לשמש כמנכ"לית רשת האיפור האיטלקי מדינה-מילאנו עד למעבר לאקססורייז לונדוןהיא בוגרת תואר ראשון בתקשורת ובניהול מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית.
"נעניתי בשמחה לאתגר של ניהול דרורי ארועטי ברמן. החזון שלי הוא להפוך את החברה למשרד נחשק בעשיריה הפותחת, המתנהל בסטנדרטים של מצוינות ברמת הטיפול בלקוחות, הקריאטיב, האסטרטגיה והשירות". כך לדברי בן צבי. 
ממשרד הפרסום נמסר: "בעולם של היום בו הלקוח הוא הגורם החשוב מכל ותודעת השירות והבנת העולמות החדשים הם המפתח להצלחה, ראינו בניסיון הניהולי של רחלי ובאישיות הנמרצת שלה החותרת למצוינות את כל מה שחיפשנו. אנחנו מברכים על בואה ומשוכנעים ביכולותיה להצעיד את דא"ב גבוה וקדימה"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה שהיה הוא שיהיה...?
    לקוח מודאג 02/2016/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.ice.co.il/media/news/article/304214 אוי לשמועות אם הן נכונות....
    סגור
  • 4.
    מוטומדיה פשטו את הרגל, מדינה מילאנו פשטו את הרגל
    תעשו את החשבון לבד 02/2016/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העיקר שהבאתם מישהי עם קבלות...
    סגור
  • 3.
    זו בינוניות לשמה
    מר בינוניות 02/2016/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצד שני היא תתאקלם מהר במשרד הבינוני
    סגור
  • 2.
    משרד מת
    שולה 02/2016/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משרד שכבר מזמן היה צריך להיסגר. עכשיו הם הביאו מנכ"לית שכל שנותר לה הוא לשים את המצבה על הקבר של המשרד . באמת מגוחך
    סגור
  • 1.
    נו באמת, לא הייתי נותן לה לנהל סניף של am:pm (ל"ת)
    עומר 02/2016/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור