שיווק ופרסום
זה יהיה הקיץ של פפסי? מגיבה למהלך השמות של קוקה קולה בהשקת ליין בינ"ל באימוג'ים
האימוג'ים, בקמפיין תחת השם Say It with Pepsi יופיעו על בקבוקים ופחיות וישווקו בקיץ הקרוב, בלא פחות מ-100 שווקים ומוקדי פעילות מסביב לעולם
מותג המשקאות פפסי - המתחרה הגדול ביותר של קוקה-קולה בגזרת המוגזים השחורים - הולך על האימוג'ים כתשובה למהלך השמות הפשטני למראה - אך מוצלח מאוד של קוקה-קולה.
האימוג'ים, בקמפיין תחת השם Say It with Pepsi יופיעו על בקבוקים ופחיות וישווקו בקיץ הקרוב, בלא פחות מ-100 שווקים ומוקדי פעילות מסביב לעולם. המהלך הבינלאומי אליו נכנסת פפסי במלוא כוחה לאחר שבחנה אותו במסגרת מצומצמת בשנה שעברה בשוק הקנדי, באמצעות משרד הפרסום BBDO, וכן בשוק הרוסי, הפקיסטני והתאילנדי.
קוקה קולה - מהלך השמות
במרכז העיצוב והחדשנות של פפסיקו (PepsiCo) עבדו על השפה החדשה שאותה מנסה פפסי להשריש לצרכנים, לקוחות ואוהדי המותג, והכינו בחודשים האחרונים מאות עיצובים שונים של אימוג'ים על פחיות ובקבוקים, הן לשיווק בינלאומי והן כאלו שהופקו במיוחד לשווקים ספציפיים. בנוסף למהלך האימוג'ים על הפחיות החברה תצא בשיתוף פעולה בגזרת ההלבשה עם מעצב האופנה ג'רמי סקוט (Jeremy Scott).
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אחלה חדשותליאור 02/2016/22הגב לתגובה זו0 0היה בכל העולם לפני שנה בדיוקסגור
-
1.זה רק אני שזוכר את זה כבר?דוד 02/2016/22הגב לתגובה זו0 0http://finance.walla.co.il/item/2778328סגור