שיווק ופרסום

זה יהיה הקיץ של פפסי? מגיבה למהלך השמות של קוקה קולה בהשקת ליין בינ"ל באימוג'ים

האימוג'ים, בקמפיין תחת השם Say It with Pepsi יופיעו על בקבוקים ופחיות וישווקו בקיץ הקרוב, בלא פחות מ-100 שווקים ומוקדי פעילות מסביב לעולם
משה בנימין |  2
פפסי (צילום יח"צ)
מותג המשקאות פפסי - המתחרה הגדול ביותר של קוקה-קולה בגזרת המוגזים השחורים - הולך על האימוג'ים כתשובה למהלך השמות הפשטני למראה - אך מוצלח מאוד של קוקה-קולה. 
האימוג'ים, בקמפיין תחת השם Say It with Pepsi יופיעו על בקבוקים ופחיות וישווקו בקיץ הקרוב, בלא פחות מ-100 שווקים ומוקדי פעילות מסביב לעולם. המהלך הבינלאומי אליו נכנסת פפסי במלוא כוחה לאחר שבחנה אותו במסגרת מצומצמת בשנה שעברה בשוק הקנדי, באמצעות משרד הפרסום BBDO, וכן בשוק הרוסי, הפקיסטני והתאילנדי. 

קוקה קולה - מהלך השמות

במרכז העיצוב והחדשנות של פפסיקו (PepsiCo) עבדו על השפה החדשה שאותה מנסה פפסי להשריש לצרכנים, לקוחות ואוהדי המותג, והכינו בחודשים האחרונים מאות עיצובים שונים של אימוג'ים על פחיות ובקבוקים, הן לשיווק בינלאומי והן כאלו שהופקו במיוחד לשווקים ספציפיים. בנוסף למהלך האימוג'ים על הפחיות החברה תצא בשיתוף פעולה בגזרת ההלבשה עם מעצב האופנה ג'רמי סקוט (Jeremy Scott).   



תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה חדשות
    ליאור 02/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה בכל העולם לפני שנה בדיוק
    סגור
  • 1.
    זה רק אני שזוכר את זה כבר?
    דוד 02/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://finance.walla.co.il/item/2778328
    סגור