שיווק ופרסום
זיהו צורך? אסף ושרה סידס מנסים לכבוש את השוק עם חברה לבניית פרזנטציות
איך למכור ללקוח את הרעיון בפרזנטציה מנצחת? בדיוק על הצורך הזה מנסה לענות חברת Leave a Mark של אסף סידס ורעייתו שרה אמדו סידס. "יש פער בלתי נסבל בין אנשים שיש להם רעיונות מעולים ולבין היכולת שלהם למכור אותם"
כל משרד פרסום מכיר את זה. עובדים על מכרז גדול או פיצוח בריף אסטרטגי וחשוב, כולם נרתמים יחד, נשארים עד מאוחר, לעיתים לילות שלמים, מפצחים את הבריף ואז נתקלים בבעיה לא פחות חשובה - הפרזנטציה. איך למכור את זה ללקוח? איזה סיפור לספר ואיך לגרום לרעיון שאנחנו מציגים להיראות אפילו יותר טוב ממה שהוא באמת.
בדיוק על הצורך הזה מנסים לענות אסף סידס ורעייתו שרה אמדו סידס באמצעות Leave a Mark חברה שאותה הקימו לפני כחצי שנה ומציעה סל שירותים שכולל פרזנטציות לבכירים או לכנסים, סדנאות לעמידה מול קהל ומוצרים נוספים כגון וובינרים (הרצאות מצולמות), שירות פרמיום למנכ"לים בתחום התוכן ושירות שנקרא GoGuru - ונועד לעזור למי שמעוניין להפוך לדמות מובילה בקטגוריה שבה הוא פועל.
תחום הפרזנטציות בשוק הפרסום אינו זר לאסף סידס, שבעברו שימש כסמנכ"ל האסטרטגיה של ברוקנר/יער/לוי ולפני כן עבד במחלקות האסטרטגיה של ראובני פרידן ויהושע TBWA. רקורד העבודה של החברה מרשים למדי עבור התקופה הקצרה שבה היא פועלת וכולל בין השאר מותגים מובילים כגון אינטל, סמסונג, מרצדס, נילסן, ריבוק ואף עם פוליטיקאים כגון חבר הכנסת אראל מרגלית. בתוך פורטפוליו הלקוחות של החברה יש גם עשרות חברות סטארט-אפ בתחומים שונים וחברות תוכן טלוויזיוני כגון סטודיו גלאם (בו עבדה אמדו-סידס) להן היא בונה פיצ'ינג למכירת פורמטים בארץ ובחו"ל.
לדברי סידס: "לאחר עשור כפרסומאי, בו מכרתי כל שבוע רעיון לחדר חדר אחר, זיהיתי שיש פער בלתי נסבל בין אנשים שיש להם רעיונות מעולים ולבין היכולת שלהם למכור אותם. אני מאמין שבעבודה איתנו אנשים יכולים לגשר על הפער הזה בקלות ולדוורר את הרעיונות שלהם לעולם".
שרה אמדו סידס היא בוגרת לימודי קולנוע באוניברסיטת UTS שבאוסטרליה ובשנים האחרונות שימשה כמנהלת הפצת התוכן בעולם של 'סטודיו גלאם'. בשנים אלו היא בנתה והעבירה פרזנטציות לחברות הטלוויזיה הגדולות בעולם ובישראל, הציגה ביורו פיצ' והשתתפה מספר פעמים בפסטיבל מיפ.
"השנים בהן עבדתי בתחום התוכן הטלוויזיוני מאפשרים לי להביא לשולחן חשיבה קצת שונה על עולם הפרזנטציות. 90% מהפרזנטציות המוצגות בחדרי ישיבות הן פשוט משעממות. לכן אנחנו עובדים עם תוכנות מתקדמות ואנימטיביות יותר מפאואר פויינט כמו VISME, Emaze, Pow tow ועוד. אבל עם כל הכבוד לתוכנות ולעיצוב היתרון החשוב ביותר שלנו הוא היכולת לספר סיפור חד, ברור ויוצא דופן. כזה שמותיר חותם בחדר, ומכאן השם של החברה שלנו "Leave a Mark". כך לדברי אמדו-סידס.
כאמור, בנוסף לגופים העסקיים הגדולים, החברה עומדת בצמוד לענף הפרסום, שוק שהיקף הפרזנטציות בו הוא מהגדולים שיש. מבלי לחשוף שמות, השותפים בחברה מציינים כי לחברה יש מספר לקוחות מענף הפרסום, בדגש על משרדים גדולים, להם בנו מצגות עבור מכרזים אסטרטגיים.
ובשורה התחתונה: המחיר נע בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים
השותפים, אסף ושרה מסבירים כי "העבודה מתומחרת על פי הצורך של הלקוח. ישנן מצגות פשוטות שנעות בטווח מחירים של פחות מ-10 אלף שקל וישנן מצגות מתקדמות עבור כנסים שיכולות להגיע גם לעשרות אלפי שקלים". עם זאת הם מציינים כי "בכל מקרה ברגע שסגרנו עם לקוח פרוייקט, אין הגבלה על מספר התיקונים או על מספר השקפים והתשלום על העבודה נעשה רק לאחר שהלקוח קיבל לידיו מוצר מוגמר שהוא שלם איתו".
מבחינת המתחרים בשוק, אומרים בעלי Leave a Mark כי "יש כמה מתחרים קטנים בשוק, וברוב המקרים מדובר על בתי סטודיו לעיצוב שעושים גם פרזנטציות. היתרון המרכזי שלנו מולם הוא ההבנה השיווקית שלנו והיכולת לספר סיפור משכנע, מנצח ובלתי נשכח. ההשראה שלנו היא חברת Duarte האמריקאית שהוקמה על ידי זוג בסוף שנות השמונים. הם התחילו בבניית מצגות באמצעות מקרני שקופיות והיום יש להם כבר עסק שמגלגל מיליונים עם קורסי אונליין, ספרים והם אפילו בנו נאומים ומצגות למספר נשיאים בארה”ב".
לא רק ביזנס: אסף ושרה מצהירים כי 10% מזמן העבודה יושקע בפעילות התנדבותית עבור מי שהנושא ידרש לו. עד כה נהנים משירות הפרו-בונו הזה "בית הילדים נווה חנה" שבקריית גת ועמותת "המשאלה של רני".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(14):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.חחחחיוחאי 04/2020/18הגב לתגובה זו0 0חחחחחסגור
-
12.סידס בחור טוב ואינטלגנט - מקווה שהמוצר יהיה מוצלח לא פחות (ל"ת)כתום69 04/2016/04הגב לתגובה זו0 5סגור
-
11.שאפו!!ללא שם 03/2016/17הגב לתגובה זו1 5אחלה מוצר. סידס יודע את העבודה, בחור מבריק וחרוץ. בטוח שעוד נשמע עליהם רבות.סגור
-
10.כמו נגר שמעולם לא החזיק חתיכת עץ בידיו בחייםלורי 03/2016/17הגב לתגובה זו7 1סידס האם אי פעם הכנת שקף לבדך? שלא לדבר על מצגת. מקווה בשבילך שאישתך חרוצה ממך, מישהו שם כן יצטרך לעבודסגור
-
9.פתרון חכם ומדוייק לצורך אמיתי.גיל 03/2016/16הגב לתגובה זו2 3הרעיון מבריק. גם השיווק שלכם חכם. מאחל לכם את כל הטוב שבעולם. כמה שכל יש לכם, כל הכבוד! ב ה צ ל ח ה.סגור
- טען עוד
-
8.סידס - בעיקר דיבורים. הרבה פחות מעשיםנו באמת 03/2016/15הגב לתגובה זו9 1הבן אדם אכן מבריק, בלייחצן את עצמו. מה עומד מאחורי החזות המרשימה והדיבורים היפים? מהניסיון שלי - לא הרבהסגור
-
7.תתביישו אייס... לפחות תכתבו שזה ממומן (ל"ת)רונן 03/2016/15הגב לתגובה זו3 2סגור
-
6.כמה עלתה הכתבה? אני גם רוצה (ל"ת)רונן 03/2016/15הגב לתגובה זו6 2סגור
-
5.בהצלחהשי 03/2016/15הגב לתגובה זו3 0יאללה תפרגנו. כואב לכם שהוא כן עושה את זה ואתם לא?סגור
-
4.עבדתי עם סידס בעבר, טיפוס מבריק (ל"ת)יין יקר 03/2016/15הגב לתגובה זו3 6סגור
-
3.תודה על התוכן הממומן (ל"ת)מממן 03/2016/14הגב לתגובה זו10 0סגור
-
2.מה זה האייטם יחצ עולה הזה?רוני 03/2016/14הגב לתגובה זו9 1איפה פה הניוז? פתחו חברה אז צריך לכתוב יחצ עם כל המחירים ולהדגיש שכל לקוח יצא מרוצה? פיכס על אייססגור
-
1.עוד חברה עם שם לועזיאבשלום 03/2016/14הגב לתגובה זו1 2מה רע בשם עברי ראוי ויפה?סגור
-
אתה מטומטם. (ל"ת)חכם 03/2016/14הגב לתגובה זו6 0סגור


