שיווק ופרסום

התחנה הבאה - בית יהושע: תקציב הדיגיטל והסושיאל של הרכבת ל-TBWA Digital

צירופה של רכבת ישראל לרשימת לקוחות המשרד מצביעה על גישת עבודה חדשה מבחינת TBWA דיגיטל שעד עתה טיפל רק בלקוחות משרד האם יהושע TBWA
משה בנימין |  5
עידן אלרום (צילום עמוד הפייסבוק של אלרום)
כחודשיים לאחר שיצאה למכרז, שבו התמודדו מספר משרדי דיגיטל, בחרה רכבת ישראל במשרד הפרסום TBWA Digital מבית יהושע TBWA לניהול האסטרטגיה והפעילות הדיגיטלית של רכבת ישראל. התקציב כולל בין היתר את ניהול עמוד הפייסבוק והאינסטגרם של רכבת ישראל. 
צירופה של הרכבת לרשימת לקוחות המשרד מצביעה על גישת עבודה חדשה מבחינת TBWA דיגיטל שעד עתה טיפל רק בלקוחות משרד האם יהושע TBWA, כגון מלונות פתאל, המועצה להסדר ההימורים בספורט (ווינר ו-רייסר), LG, טרה, פרימור ועוד. בשנתיים האחרונות תקציב הפרסום של רכבת ישראל בגזרת האופליין מטופל על ידי פיגמנט לאחר שבעבר טופל על ידי ראובני פרידן. בנוסף מטפלים בתקציב אשכנזי זלצמן ולפם. עבור יהושע מדובר בנקודת פתיחה טובה לקבל לידיו את כל התקציב ברגע האמת.  
על פי מסמכי המכרז, הריטיינר החודשי לניהול עמודי הפייסבוק והאינסטגרם שהרכבת צפויה לשלם ינוע בין 11 ל-14 אלף שקלים. זאת, בנוסף לכחצי מיליון שקלים שיושקעו במדיה, בניהול קמפיינים בפייסבוק, שמתוכם צפוי המשרד להשאיר בידיו עמלה שתנוע בין 12 ל-16%. 
ביהושע TBWA מייחסים דגש רב לזרוע הדיגיטל שבראשה עומד עידן אלרום, שהיה בתפקידו האחרון מנכ"ל אתר RAK, להשוואת מוצרי צריכה פיננסיים, מקבוצת 'גלובס'. עם מינויו לתפקיד הוסט דודו דהן לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל, ובאוקטובר 2015 השלים המשרד גל של מינויים שחיזק את המחלקה כאשר לצד אלרום הצטרפו למשרד חזקוש ישורון מ'טוויסטד' ואבישי קשת מ'גפן טים'. נדבך נוסף וחשוב במערך של TBWA דיגיטל הוא יואל אריאל שמיר שהצטרף למשרד מאקליפטוס ועומד בראש מחלקת התוכן של המשרד שבידיה תרוכז רוב העבודה על התקציב. 
בתנאי הסף להתמודדות במכרז דרשה הרכבת מהמועמדים נסיון של 3 שנים לפחות בניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם לארגון אחד לפחות בהיקף של לא פחות מ-700 אלף שקל בשנה לכל לקוח. בנוסף, החברה המתמודדת צריכה להעסיק לפחות 10 עובדים "אורגניים" במשרה מלאה לשירותי הפייסבוק שאחד מהם לפחות מוגדר כעורך תוכן.
עינת יוזנט רביד מנכ"ל יהושע\TBWA, מסר כי "בעידן בו עולם התחבורה משנה את פניו ומעביר הרגלים ושימושים לעידן הדיגיטל, אנו שמחים וגאים להיות שותפים לניהול האתגרים השוטפים והמשמעותיים הניצבים חדשות לבקרים בפני רכבת ישראל".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אם חרא לכם בחיים..
    כבר לא בתחום 03/2016/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחשבו על זה שיש מישהו שצריך לסבול את השיווק של הרכבת. הכל עניין של פרופורציה. מסכנים.
    סגור
  • 4.
    משתתפת בצערכם
    אחת שיודעת 03/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום כסף בעולם לא שווה את מה שאתם עומדים לעבור לקוח מ-ז-ע-ז-ע!! בהצלחה.
    סגור
  • 3.
    מסכנים!!!
    תקציבאית לשעבר 03/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא יודעים מה מחכה להם!!
    סגור
  • 2.
    ברוכים הבאים לגיהנום
    דנה 03/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חכו חכו
    סגור
  • 1.
    הם עוד יבכו על הלקוח הזה (ל"ת)
    גג 03/2016/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור