שיווק ופרסום

משחרר את הרררררר: זכייה ב-Webby Awards לדניאל ברק ו-Deutsch LA

המהלך שמוגדר על ידי התחרות כ"פעם ראשונה שבה בינה מלאכותית מתרגמת צלילים מופשטים למבחן נהיגה וירטואלי" זכה בקטגוריית "השימוש הטוב ביותר במדיה אונליין"
משה בנימין | 
פולקסוואגן. Deutsch LA (צילום יח"צ/ צילום מסך)
כ-3 שבועות לאחר פרסום רשימת העבודות שהעפילו לשלב הגמר בתחרות ה-Webby Awards, התחרות שנחשבת למובילה בעולם בתחום הדיגיטל מפרסמת את שמות הזוכים וביניהם - מהלך Unleash your Rrrr של משרד הפרסום Deutsch LA עליו חתום מנהל הקריאייטיב דניאל ברק, לשעבר במשרד הפרסום מקאן דיגיטל בישראל.
המהלך שמוגדר על ידי התחרות כ"פעם ראשונה שבה בינה מלאכותית מתרגמת צלילים מופשטים למבחן נהיגה וירטואלי" זכה בקטגוריית "השימוש הטוב ביותר במדיה אונליין". מהלך נוסף שהשתתף בתחרות והעפיל לשלב הגמר הוא סרטון הגילוח של סופרפארם מאת באומן בר ריבנאי.
המהלך הזוכה של פולקסוואגן ו-Deutsch LA הופק למען השקת דגם ה-Golf R של המותג. במשרד הפרסום וביצרנית הרכב ביקשו לעודד בקרב הקהל ציפיה לרכב המבוססת על יכולותיו המשופרות. הפתרון היה - במה שנראה כמו פנייה לקהל הגברים שגדלו על משחקי מחשב של מירוצי מכוניות - חזרה לימים שבהם ההתרגשות הגדולה סביב מכוניות מהירות הייתה כשהיו ילדים שחלמו שהם נהדי מירוצים.
החיבור הטכנולוגי שהעניק להם את הפרס בקטגוריה מבוססת החדשנות היה השימוש בבינה מלאכותית שאפשרה לגולשים ל"נהוג" ברכב באמצעות קולות בלבד. החזרה לימי הילדות היתה יותר ממס שפתיים עבור משרד הפרסום שהעניק לגולשים את האפשרות להניע את הרכב באמצעות קולות של האצה, בלימות פתאומיות וסיבובים מהירים כשהם יושבים מול מסך המחשב בלבד, ובסופו של דבר גם זוכים לסרטון אישיש משלהם. כדי להוסיף לחוויה, צירף המשרד את כוכב סדרת הסרטים "בית ספר לשוטרים מתחילים"  שהתפרסם כחקיין קולות. 

 

המהלך יצא לפועל והיה בשימוש גולשים ביותר מ-100 מדינות, זכה לחשיפה נרחבת מסביב לעולם ובנוסף, על פי המשרד גם עזר למכירת מלאי המכוניות בזמן שיא.
תחרות ה-Webby Awards שהחלה בשנת 1996 היא החשובה ביותר בכל הנוגע לציון שיאים יצירתיים בתחום האינטרנט-דיגיטל. לא בכדי היא הוקמה בתקופה שנחשבת לימי המפנה מבחינת חדירת האינטרנט לכל אספקט תרבותי ומסחרי בעולם המערבי. התחרות מורכבת מ-5 קטגוריות מרכזיות: אתרים, סרטוני אונליין, פרסום ומדיה, אתרי מובייל ואפליקציות וסושיאל. לכל קטגוריה יש עשרות קטגוריות משנה שמחד מגדילות את הסיכוי עבור המתמודדים אך מאידך, לכל אחת מהן, מעפילות רק 5 הגשות בלבד שמהן נבחרות המנצחות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה