שיווק ופרסום

שלב הגמר בתחרות האפי: ההגשות של מקאן ואדלר מככבות ברשימת הפיינליסטים

לתחרות הוגשו השנה 107 מהלכים של החברות הגדולות במשק באמצעות 26 משרדי פרסום. באומן בר ריבנאי העפיל לשלב הגמר עם 7 עבודות, שתיים מהן בקטגוריית הפלטינום יחד עם ראובני פרידן, שגם לו 2 עבודות בקטגורייה זו, ויהושע ומקאן עם עבודה אחת לכל אחד
משה בנימין |  3
תחרות האפי (צילום יח"צ)
שלב השיפוט הראשון של תחרות האפי 2016 הגיע לסיומו עם 49 מהלכים שהעפילו אליו כפיינליסטים ויתמודדו על אחד מ-3 המקומות הראשונים. המהלכים יתחרו ב-18 קטגוריות, ובראשן הקטגוריה היוקרתית Effie Platinum למהלכים שנבחנים על פני תקופת זמן של מספר שנים. בין החברות הבולטות בגמר: שטראוס, תנובה, יוניליוור, סופר פארם, yes, החברה המרכזית למשקאות, נורופן ועוד. בין משרדי הפרסום בולטים במיוחד אדלר ומקאן עם 10 עבודות בגמר לכל אחד. 
לתחרות הוגשו השנה 107 מהלכים של החברות הגדולות במשק באמצעות 26 משרדי פרסום. באומן בר ריבנאי העפיל לשלב הגמר עם 7 עבודות, שניים מהן בקטגוריית הפלטינום יחד עם ראובני פרידן שגם לו 2 עבודות בקטגורייה זו (ו-6 בסה"כ בתחרות) ויהושע ומקאן עם עבודה אחת לכל אחד. משרדים נוספים שהעפילו לשלב הגמר הם ענבר מרחב (2 עבודות), גיתם (2 עבודות), פובליסיס (2 עבודות), מנצ', LEAD, זרמון, Hooligans, טוויסטד, y&r, אפאק טריו, לאומית שירותי בריאות ואלדר שיווק נדל"ן. 
השנה, בניגוד לשנים קודמות השיפוט בשלב ב' יתבצע במפגשי שיפוט פרונטליים, בתאריך 6 ביוני. השופטים יפגשו ויקיימו דיונים סביב העבודות ובסופן כל שופט ינקד את העבודות באופן אישי. לאחר מכן, ב-9 ליוני, נבחרת מנכ"לים של החברות המובילות במשק בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר התחרות, תדרג את המהלכים השיווקיים שעלו לגמר ב- Effie Platinum. הציון שלהם יהווה 50% מסך הציון הכולל.
התחרות הנערכת בישראל זו השנה ה-16 על ידי איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי והמי"ל, בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקים והפרסומיים האפקטיביים ביותר. טקס הענקת הפרסים וסיום התחרות, יתקיים בתחילת יולי. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפי זה זבל
    מהי 05/2016/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הרבה מהעבודות הזוכות הן למהלכי השקה. ברור שבהשקה התוצאה השיווקית תהיה חיובית וללא קשר ליעדים שמן הסתם נתפרים לפי תוצאה בכלל. כמה מאותם מותגים מצליחים לשמור על המספרים לאורך זמן - כלום ונאדה. וזאת העבודה השיווקית. אפי זה קרקס שבינו לבין אינטליגנציה שיווקית פרסומית אין שום קשר. התבשמות בפלוצים של עצמך.
    סגור
  • 2.
    סנטו יהיה שם?
    ראובן 05/2016/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק רציתי לשאול אם אבי סנטו ממדד סנטו יהיה גם שופט באפי. אם כן אני מגיע ואם לא אפשר לזרוק את כל התחרות לזבל.
    סגור
  • 1.
    טוב לשמוע על התחרות הזאת
    חמציץ 05/2016/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפקטיביות, זאת המטרה, ולא קריאטיב.
    סגור