שיווק ופרסום

WIN קטן ל-Hooligans: שטראוס מרעננת את אנרג'י עם שפה חדשה בהשקה בדיגיטל

השפה החדשה מבוססת על סרטוני וידאו קצרים, גיפים וממים שנוצרים תחת מעטפת התוכן של "WIN קטן ביום". בין הסרטים ניתן למצוא "גיבורים" ששרדו נפילה מביכה ברחוב מבלי שאף אחד שם לב ועוד
משה בנימין |  3
energy (צילום יח"צ)
תובנה פשוטה, סרט קצר, עריכה מעולה ומדיה נגישה, התרכובת הזו מובילה את מותג החטיפים אנרג'י של שטראוס להשקת שפה חדשה, מעודכנת ומשעשעת בדיגיטל. מאחורי המהלך שעלה לאחרונה לאוויר תחת הכותרת WIN קטן ביום עומד משרד הפרסום Hooligans.
על פי משרד הפרסום, תיאור הרציונל הקריאייטיבי של המהלך הוא בעובדה ש"אנחנו אנשים רגילים שהאתגר האמיתי שלהם הוא לנצח את היום - ולא, כמו שהתרגלנו לראות בפרסומות של חטיפי בריאות, להגיע לירח או לטפס על האוורסט. בשביל זה אנחנו צריכים אנרגיות טובות, כדי לצלוח את הישיבה המרדימה על הבוקר, או את אחר הצהריים בג'ימבורי, או יום שלם עם נעליים חדשות (ועוד בלי פלסטרים!)". בשורה התחתונה הם מסבירים כי "הניצחונות הקטנים האלה במהלך היום שממלאים אותך באנרגיות טובות והופכים יום רגיל ליום מעולה".

 

 

 

השפה החדשה מבוססת על סרטוני וידאו קצרים, גיפים וממים שנוצרים תחת מעטפת התוכן של "WIN קטן ביום". בין הסרטים ניתן למצוא "גיבורים" ששרדו נפילה מביכה ברחוב מבלי שאף אחד שם לב, שהצליחו להיכנס לג'ינס מהתיכון או שהצליחו לחזור מהג'ימבורי בלי שום דבר שמרוח על השיער. בנוסף, כולל הקמפיין כלי דיספליי (באנרים ומעברונים) מבוססי מיקום וזמן, אתר חדש ברוח המהלך ועמוד פייסבוק (לראשונה בתולדות המותג) עם פעילויות תוכן מתואמות.
תגיות Hooligans | שטראוס
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ישר מהניינטיז (ל"ת)
    מעברונים 06/2016/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    עשית סיבוב על הלקוח? Win קטן ביום! (ל"ת)
    דרעק 06/2016/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    מהממים
    מהממים 06/2016/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהממים אמרתי!
    סגור