שיווק ופרסום

סופרגרופ קריאייטיב: רועי כפרי, גון בן ארי ואדלר כובשים את הרשת עם פרסומת למילקי

נכון לעכשיו, הפרסומת למילקי מוס עומדת על 1,100 שיתופים ומעל ל-200 אלף צפיות, רק בעמוד הפייסבוק של כפרי, ללא קידום בכסף. מבחינת הקו הקריאייטיבי של המותג, העבודה עם כפרי אליה דחף אדלר חומסקי מהווה שינוי של תפיסת הפרסום בשטראוס כלפי המותג
משה בנימין |  19
רועי כפרי (צילום יח"צ/ צילום מסך)
המונה עוד רץ ונכון לעכשיו הוא עומד על 1,100 שיתופים בפייסבוק ו-218 אלף צפיות לסרטון הפרסומת החדש של שטראוס למילקי מוס בעמוד הפייסבוק של היוצר רועי כפרי. מאחורי הפרסומת עומדים יחד כפרי וגון בן ארי, יחד עם רוח גבית של אדלר חומסקי - משרד הפרסום של שטראוס.
לצד החשיפה הויראלית חסרת המעצורים בעמוד הפייסבוק של כפרי ולפני ששטראוס פותחת את הכיס ומשקיעה כסף בקידום מסחרי, הסרטון גם זכה לחשיפה אורגנית של 150 אלף צפיות וכ-700 שיתופים בעמוד הפייסבוק של קבוצת תכל'ס.
כאמור, לצד כפרי, על הכתיבה והקונספט חתום גם גון בן ארי, עיתונאי, סופר, פרסומאי לשעבר ויוצר שעובד כבר מספר שנים עם כפרי על פרויקטים שונים כולל הפינה 'בקיצור' בארץ נהדרת יחד עם וניה היימן ונתן שוטנפלס.
במשרד הפרסום מרוצים מן הסתם מההצלחה המהירה של הסרטון וכן מהחופש הקריאייטיבי לו זכו משטראוס. בחברה החליטו ללכת עם היוצרים עד הסוף כאשר הטקסט שכפרי קורא בפרסומת יופיע על גבי האריזות של המילקי מוס במדפים.  
 

מבחינת הקו הקריאייטיבי של המותג, העבודה עם כפרי אליה דחף משרד הפרסום מהווה שינוי של תפיסת הפרסום בשטראוס כלפי המותג. המעבר מפרסומות גדולות, נוצצות ויקרות ליוזמות תוכן דיגיטלי קריאייטיבי בולט במקרה הזה, בדגש על השפה הייחודית של כפרי. מנגד, העבודה עם כפרי אינה זולה כשלעצמה. החוזה עימו מוערך על פי השוק במאות אלפי שקלים כשהוא כולל חוזה עבודה למהלכים עתידיים עם שטראוס. 
קרדיטים:
בימוי, עריכה ומשחק: רועי כפרי 
כתיבה וקונספט: רועי כפרי וגון בן ארי 
מפיק: נתן שוטנפלס 
צילום: רומן לינצקי מוסיקה וסאונד: TINOYKE (עמרי אנגל ורועי כפרי)
ייצוג רועי כפרי: רועי הולנדר 
אפקטים: ריל מושן - עמית צ׳ציק וגיל גביש 
קולור: טל בלטוך 
הפקה בפועל: נבו יעקובוביץ׳ 
ליהוק: לימור שמילה
ע. במאי: אייל אוברגור 
ע. במאי שנייה: רחלי וסרמן 
מתאמת הפקה: ברכה יניגר 
מנהל לוקיישן: עידן ברדך 
ארט: אמיר ירון 
הלבשה: חן גלעדי 
איפור: רויטל כהן 
תאורה: ליאור פרי 
גריפ: גולן קביאט 
מקליט: רוברט שילוני 
ע. צלם ראשון: נמרוד גולן
ע. צלם שני: אביחי רוחקין 
ע. תאורה: יובל לנסברג, בני ברגיג, דוד ריינליב עוזרי ארט: ינון שומרוני , עדי כפרי
ע. גריפ: רונן יהלומי , משה בן שבת 
ע. איפור: טניה ירושלמי
ע. הפקה: מנרה ניברון, דוד קנדל, דוד ריינליב
משחק: עומר ריבק, איילה גוטליב, בלהה נאה נאמן, איילת רוזן, בן פרא , גל שדה 
תודות: סודה קריאטיב - אור רון, מאיה איש-שלום, טיב טעם- ראשון לציון, וניה הימן, גל מוג׳ה, ניב מג׳ר, זיו מור, אמיר טל, ירון ברוידא, אתי מורד, סיגל כפרי, דור מוסקל, משפחת לידאי , אן שטרייכמן
משרד פרסום-אדלר חומסקי:
סמנכ"ל קריאטיב - טל ריבן
סמנכ"ל לקוחות - אלעד הרמל
מנהל קריאייטיב – אבירם לוי
קופירייטרים- אסא קרן ויונתן טייטל
סופרוויזרית- נועה לוטן יעקבי
תקציבאיות – רותם פלה ורויטל שיף
מנהלת הפקה ומסחר - גל יעקב
מפיקה - נעמה בלז
מנהלת טראפיק ופרוייקטים - גלית סימן טוב
טראפיק - מיטל עזריה
מנהלת פלנינג - אירית שפייזמן
תגובות לכתבה(19):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    אם אין שום קשר למשרד פרסום אז למה השמות שלהם מופיעים? (ל"ת)
    1100 מ- 8.5 מ' יפה! 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 12.
    ככה עושים היום פרסום
    לקוחה שקצת מקנאה 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הכבוד לאנשים בשטראוס שהצליחו לעבור את כל המנהלים ואת כל הדרגות ולעלות עם סרטון מעולה מטורף הזוי וכל כך נכון למותג ולקהל היעד שלהם .. רק מי שעובד בתאגיד יודע כמה זה לא פשוט !! שיחקתם אותה
    סגור
  • 11.
    סליחה מה אדלר עשו?
    אוי 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה כפרי כפרי והצוות שלו נו באמת
    סגור
  • 10.
    בלינק עושים ויראלי
    בלינקית 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אנחנו עושים לתנובה דברים ממש יפים וויראלים יותר
    סגור
  • אפילו אני לא מאמינה בזה
    דור 06/2016/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חחחחחחחח
    סגור
  • טען עוד
  • חחחחחחח
    נועם 06/2016/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ועוד קצת חחח
    סגור
  • 9.
    איזה כיף לראות את כפרי מתעשר ולא
    שונא משרדי פרסום 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    9 0
    פרסומאים סחים משעממים, יאללה קריאייטיב עופו מהמשרדים הנצלנים שטוחנים אתכם יום ולילה!
    סגור
  • 8.
    גבירותי ורבותי קבלו את
    באומניסט 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אלי איצקין התותח!!! יש יורש לממלכה!!!
    סגור
  • 7.
    אז למה לי משרד פרסום עכשיו? (ל"ת)
    יובל 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    מייתרים את אדלר (ל"ת)
    מייתרים את אדלר 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    איך משפחת לידאי נכנסה לקרדיטים? (ל"ת)
    עידו 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    אדלר תותחים
    אבי 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ככה עושים פרסום היום. מדהים שהצליחו לעשות דבר כזה עם שטראוס
    סגור
  • 3.
    אני לא מצליח להבין למה זה נהיה ויראלי
    שרון 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    5 9
    פרסומת סבירה מינוס שמשום מה כל אושיות הפייסבוק שיתפו כ"גאונות". מריח רע.
    סגור
  • כי אתה אפס מיושן חסר הומור. זה למה (ל"ת)
    לסי 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    הפוך
    גוטה 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי שמכיר את מחלבות שטראוס ואת אדלר מבין שזה הפוך. השיווק רצה לשנות ולעבור למשהו פשוט , ויראלי. משרד הפרסום לאט לאט הבין שאין ברירה.
    סגור
  • 1.
    1100 שיתופים ועוד בתשלום, ואתם קוראים לזה להיט ויראלי??
    עמי 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אסון. בדיחה.
    סגור
  • תלמד לקרוא
    יריב 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כי השיתופים האלה לא בתשלום
    סגור
  • קנאי
    שימי 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עכשיו יתחיל פה קרב קנאים? לא קידום ולא בטיח. הכל ויראלי. תבדוק כמה אינייגמנט זה 1100 שיתופים. וזה עוד מפוסט אחד. יש עוד אלפי שיתופים מפוסטים אחרים. אבל אתה צןדק, יושב חסר מעשה באחד המשרדים או החברות המתחרות ומקשקש
    סגור
  • לא שמו שקל מדיה עדיין- ויראלי פצצות (ל"ת)
    לא מפרגן בד"כ 06/2016/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור