שיווק ופרסום

לילה מאכזב - בוקר אופטימי: אדלר ומקאן לא זכו אמש בפרס, אבל אוספים פיינליסטים חדשים במדיה

למרבה האכזבה הנציגים הישראליים שהחזיקו בפיינליסטים - אדלר חומסקי ומקאן תל אביב - נותרו עם המחמאות וללא שום פרס. אבל, יום רודף יום בקאן וכבר הבוקר המשרדים התבשרו על פיינליסטים חדשים בקטגוריית המדיה
משה בנימין |  5
פסטיבל קאן (צילום יח"צ cannes lions)
אמש (יום ב') נערך הערב הראשון של הענקת הפרסים בפסטיבל קאן ליונס לפרסום. הקטגוריות שבהן הוענקו הפרסים הן הראשונות שרשימות הגמר שלהן פורסמו בבוקר ה-19 ביוני, יום א': דיירקט, GLASS, פרינט, פרומו ורדיו. למרבה האכזבה הנציגים הישראליים שהחזיקו בפיינליסטים - אדלר חומסקי ומקאן תל אביב - נותרו עם המחמאות וללא שום פרס.
עם זאת, מה שטוב בקאן (בנוסף לחופים, המסיבות וההרצאות המעניינות) זה הדינמיות של האירוע שנפרש בחכמה על פני שבוע ימים. התאכזבת אתמול? תתעודד, הבוקר יש כבר רשימות שורטליסט חדשות ב-4 קטגוריות נוספות, והנה הרוח האופטימית כבר מניעה אותך קדימה. וכך בדיוק במקרה של אדלר ומקאן המאוכזבים שפתחו את היום עם פיינליסטים חדשים עליהם הם חתומים. 
רשימות השורטליסט שפורסמו הבוקר הן בקטגוריות: MEDIA, מובייל, סייבר ואפקטיביות מבוססת קריאייטיב. קטגוריית המדיה היא ללא ספק הפייבוריט הישראלי בשנים האחרונות וגם הפעם, אדלר חומסקי ומקאן מתברגים לרשימת הגמר, יחד עם חברת המדיה של אדלר חומסקי מדיה-קום שחתומה על מהלך משלה עבור פרוקטר אנד גמבל.
מקאן תל אביב רושם 2 פיינליסטים בקטגוריית המדיה עבור אותו המהלך שעלה לגמר קטגוריית הפרומו - זה שהופק עבור IKEA במסגרת התכנית האח הגדול. גם באדלר חומסקי רצים קדימה עם אותו המהלך ורושמים פיינליסט נוסף עבור המהלך לבית השנטי - "קריאה אחרונה" לילדים האבודים. ההפתעה מגיעה מכיוון חברת מדיה-קום שרושמת פיינליסט עבור המהלך למותג Head & Shoulders של פרוקטר אנד גמבל. 
באדלר חומסקי עדיין מחזיקים את האצבעות ויקוו למהפך חיובי בטקס הענקת הפרסים בקטגוריית ה-PR שייערך הערב. משרד הפרסום מתמודד בגמר זה עם מהלך בית השנטי. 
 

קאן בתמונות:



סמנכ"ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי טל ריבן, ליד הקיר שעליו קמפיין המשרד לבית השנטי

אנשי מקאן מסביב לעולם: מיכל רומי, הדר גור-אריה וניר רפואה (1)

אנשי מקאן (2)

החוף של יוטיוב (1)

החוף של יוטיוב (2)

החוף של יוטיוב (3)

החוף של יוטיוב (4)

שמייייח

החוף של פייסבוק

הגאלה באירוע הפתיחה

ערב הפתיחה של הפסטיבל

ה-Young Lions יודעים איך לחגוג

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    למה עצוב? זה דווקא משמח שקמפיינים של גוסט לא זוכים (ל"ת)
    וחבורתו 06/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    על מה יזכו מקאן?כולה סוחרי שניות ואינצים
    רפי 06/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז ימי קשר בראל המשרד הזה לא הביא משהו ליגה. סתם קבוצה של סוחרים ממולחים עם סטודיו
    סגור
  • 3.
    רואה את מנהלי הקריאייטיב שכל השנה טוחנים עד 12
    הייתי שם 06/2016/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בלילה, מלקקים ללקוחות ולבוס יום ולילה ולא רואים את המשפחה, האם שלושה ימים בקאן שווים את זה? כמה עולה לממן כזו נסיעה לבד? קריאייטיב די לניצול! רק פרילנס!
    סגור
  • 2.
    פחחח משעשע (ל"ת)
    פחחחח 06/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה עם איזו תמונה מהחוף של יוטיוב? (ל"ת)
    דנה 06/2016/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור