שיווק ופרסום

"דברים מגניבים מאלי אקספרס": איך שת"פ ישראכרט הגיע לסין

שיתוף הפעולה בין ישראכרט לעלי אקספרס נתמך בקמפיין שהחל לפני שבוע עם עמוד פייסבוק פיקטיבי בשם דברים מגניבים מאלי אקספרס והגיע עד לסאצ'י סין
משה בנימין | 
קמפיין ישראכרט. יובל סמו בסין (צילום יח"צ/ צילום מסך)
חברת האשראי ישראכרט שאת הקמפיין שלה מוביל כבר תקופה ארוכה השחקן יובל סמו, חתמה על שיתוף פעולה עם ענקית הקניות עלי אקספרס. המהלך הפרסומי שתומך ביוזמה השיווקית הגיעה עד למשרד הפרסום סאצ'י סין באמצעות משרד הפרסום המקומי שמטפל בקמפיין ישראכרט - באומן בר ריבנאי סאצ'י אנד סאצ'י.  
הקמפיין יצא לדרכו לפני כשבוע כאשר באומן, פתחו עמוד פייסבוק בשם "דברים מגניבים מאלי אקספרס" (הטעות במקור). במשרד מסבירים ש"מטרת פתיחת הדף, היתה למשוך קונים פוטנציאלים על מנת לחשוף אותם בהמשך לשת"פ ואף לייצר טיזר מתוך הקבוצה ללקוחות נוספים". לקבוצת הפייסבוק הצטרפו תוך שבוע יותר מ-7500 חברים, ובמהלך השבוע הועלו בו פוסטים עם מוצרים מ"אלי אקספרס".
במסגרת הקמפיין, צולם סרטון טיזר של סמו בסין, בו הוא תוהה על ההבדל במחיר של מפצל USB בין סין לרכישתו באתר עלי אקספרס, והוא מחליט לסוע לסין ולברר זאת. למרות שלא צריך להיות גאון גדול כדי להבין זאת - הסרטון עלה ללא זיהוי וקישור לישראכרט ובאומן ונעשה בשיתוף סאצ'י סין. הסרטון זכה תוך יומיים למעל חצי מיליון צפיות וכמות שיתופים גבוהה. 

 
ענת ששתיאל, מנהלת התקשורת ושיתופי הפעולה בישראכרט: "קבוצת ישראכרט ממשיכה להציע ללקוחותיה את ההטבות המתאימות להם, לאורח חייהם ולהרגלי הצריכה האישיים. הגידול המרשים, מידי שנה, בעסקאות באתרי סחר בינלאומיים הוא זה שהוליד את הצורך בשת"פ עם אתר בינלאומי מוביל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה