שיווק ופרסום

פתחו חשבון: HAPPPY יעלה בקמפיין צעירים בדיגיטל לבנק הפועלים

במרכז הפעילות - יעלה לאוויר אתר בשם WOWJOB שעליו לוקח הבנק חסות ראשית. באתר תוצע לבני הנוער אפשרות להתמודד על תפקידים ייחודיים שנוצרו לפרויקט יחד עם עשרות מותגים , לדוגמא: שליח דומינוס בהליקופטר, DJ בחופשת צעירים ליוון עם ישראייר יאנג ועוד
משה בנימין |  4
כרמל אבוזלף ורפי טל (צילום יח"צ)
משרד הפרסום והתוכן HAPPPY בבעלותם של רפי טל וכרמל כמאל אבזולף שהוקם לפני כ-4 חודשים, רושם לעצמו הישג נאה, בהתייחס לגודלו וזמן פעילותו כשהוא מקבל לידיו את ניהול קמפיין הדיגיטל של בנק הפועלים מול הקהל הצעיר. הקמפיין, במסגרת פעילות הקיץ של הבנק, נועד לעודד גיוס פתיחת חשבונות צעירים חדשים בקיץ ל-פועלים YOUNG - מותג הצעירים של הבנק.
במרכז הפעילות של הבנק באמצעות HAPPPY - יעלה לאוויר אתר חדש בשם WOWJOB שעליו לוקח בנק הפועלים חסות ראשית. באתר מתקיימת תחרות אשר מציעה "משרות קיץ חלום" במיוחד לבני נוער שנוצרו לטובת הפעילות עם 20 מותגים מובילים בקרב קהל היעד הצעיר.
למשל, באתר תוצע לבני הנוער האפשרות להתמודד על תפקידים ייחודיים שנוצרו לפרויקט יחד עם עשרות מותגי הצעירים, לדוגמא: שליח של דומינוס פיצה בהליקופטר, DJ בחופשת צעירים לזקינטוס יוון עם ישראייר יאנג, האינסטגרמודל של מותג האופנה לצעירים TNT, קריין השמות הרדיופוני של רשת ארומה ישראל, בודק הגאדג'טים החדשים של רשת באג, נסיין מתקני אקסטרים בסופרלנד, מבקר ספרים של סטימצקי בחוף הים, הבורגולוג של רשת בורגרים, העוזר האישי של שחקן הכדורסל עמרי כספי ועוד.
 
במהלך חופשת הקיץ יבחרו עשרות זוכים מבין אלה שיתמודדו באתר ופתחו חשבון צעיר בבנק הפועלים ובבעלותם כרטיס חיוב בנקאי. כל זוכה יקבל בנוסף ליום הכיף החוויתי במסגרת הזכייה בפרס גם 1,000 שקלם שיופקדו לחשבון הצעירים על שמו בבנק.
הקמפיין עולה היום (יום ב') בפלטפורמות הדיגיטליות המרכזיות לצעירים: סנאפצ'ט, אינסטגרם, יוטיוב, פייסבוק, גוגל, ווטסאפ, באתרים השונים ובאמצעות 300 שגרירים מובילים במדיה החברתית.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רפי תתבייש
    ענת 07/2016/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לגבי הכישרון שלך ללא ספק יש לך יציאות, לגבי ההתנהלות שלך כאדם ישר בעולם עסקי הייתי מציעה לך לבדוק את עצמך. בכייאת לפני דקה עבדת בחברה שנתנה שרותים לבנק הפועלים ודקה אחרי שאתה מסיים את תפקדך אתה פונה ללקוח באופן ישיר...
    סגור
  • 3.
    לא אוהב לפרגן, אבל שיחקתם אותה
    אלעד 07/2016/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואחלה סרטון. עשוי מעולה. הפתעתם
    סגור
  • 2.
    סחטיין עליכם
    ארז 07/2016/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קמפיין גדול, רעיון גדול, משרד ענק
    סגור
  • 1.
    לא יצליח
    אורן 07/2016/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    גאה בך מאוד, אבל לא יצליח לך ילד
    סגור