שיווק ופרסום

כל המדינה ורב בריח - מאחורי אורי ששון: מהלך חסות ייחודי לג'ודאי

משה בנימין | 
אורי ששון (צילום יח"צ)
מותג הדלתות והמנעולים רב-בריח יצא במהלך חסות ייחודי עבור הג'ודאי אורי ששון לקראת האולימפיאדה שתפתח בקרוב. המותג שמלווה את ששון בשנה החולפת יצא במהלך תחת השם "שיר העידוד החזק בעולם" באמצעות משרד הפרסום שלו M&C SAATCHI
המהלך תחת המסר: כל המדינה מעודדת את אורי ששון בדרך למדליה, מזמין את תומכיו של ששון וכל אדם אחר שחפץ בכך ליצור יחד את שיר העידוד עבור ששון. הקהל מוזמן להתקשר, לשיר את קטע העידוד המפורסם "אורי ששון (כפיים)... אורי ששון (כפיים)..." ולאחר מכן, כל קטעי העידוד ישולבו יחד לקטע עידוד אחד חזק המדמה אפקט אצטדיון. השיר יישלח לאורי ששון לקראת הקרבות שלו בריו.
מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק רב-בריח: "מהלך שיר העידוד הוא שיא של דרך אותה אנחנו עושים יחד עם אורי ששון. אורי ורב-בריח חולקים ערכים משותפים של ישראליות, עצמה, נחישות והתמדה, אני גאה על ההחלטה שלנו לתמוך בו ושמחה להוביל מהלך שמעודד ומשמח את אורי, יחד עם עוד מאות משתתפים, בדרך לריו"
צור גולן מנהל הקריאטיב ובעלים משותף ב- M&C SAATCH: "אני גאה מאוד ושמח על המהלך שיצרנו עבור רב-בריח ומודה להם על הפתיחות. זה לא מובן מאליו לתמוך בספורטאי בכלל ובפרט לחבק מהלך כל כך יוצא דופן. אני מזמין את כולם להצטרף לשיר העידוד והכי חשוב: בהצלחה לאורי באולימפיאדה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה