שיווק ופרסום

המיליונים אצל רגב: בהחלטת ממשלה - לפמ תנוהל תחת משרד התרבות והספורט

בסיכום הפעילות של שנת 2015, מחזור ההוצאה לפרסום הריאלי של לפמ עמד על כ-133 מיליון שקלים המהווה עלייה של כ-13% לעומת סיכום שנת 2014
משה בנימין |  6
מירי רגב (צילום Bizportal)
הבוקר בישיבת הממשלה נפל דבר שעבור שרי הממשלה עובר בקלות יחסית אך בפועל יכול להפוך לעניין רב משמעות. שרת התרבות מירי רגב קיבלה לידיה את האחריות על לשכת הפרסום הממשלתית - זאת לאחר הצבעה בישיבת הממשלה, בה החלטת ראש הממשלה שניקה את שולחנו מסמכות זו -  אושרה בתמיכה מלאה, פרט לחברת הכנסת גילה גמליאל.
בשנים האחרונות לשכת הפרסום הממשלתית סונפה למשרד ההסברה שישב תחת לשכת ראש הממשלה. למעשה בפועל, האחריות על לשכת הפרסום הממשלתית שתחת ידיעה מוזרמים מיליוני שקלים לפרסום קמפיינים של משרדי הממשלה השונים ותכניות לאומיות סונף למשרד התקשורת ולשכת ראש הממשלה - שניהם תחת תחום אחריותו של ראש הממשלה ביבי נתניהו.
על פי דירוג יפעת בקרת פרסום האחרון לחציון הראשון של 2016, לשכת הפרסום הממשלתית מחזיקה בידיה תקציב ריאלי של כ-67 מיליון שקלים כשהיא מתברגת במקום ה-9 בהוצאה לפרסום בישראל. בסיכום הפעילות של שנת 2015, מחזור ההוצאה לפרסום הריאלי של לפמ עמד על כ-133 מיליון שקלים המהווה עלייה של כ-13% לעומת סיכום שנת 2014.
לפמ נחשבת לאחד משחקני הפרסום המובילים בישראל, כשהיא נמדדת מול משרדי הפרסום העצמאיים המובילים בשוק. הלשכה אחראית על קמפיינים של משרדי הממשלה השונים, בהתאם לרפורמות נקודתיות, מהלכי הסברה לאומיים ופעילות שוטפת כגון זו של משרד התחבורה. מודל העבודה המקובל של הלשכה מתבסס על צוות קבוע של עובדי הלשכה לצד עובדי פרילאנס בתחום הקריאייטיב המגויסים לפי משימה, בהתאם למכרז. 
לפני מספר חודשים פרש מתפקידו כמנכ"ל לפמ גדי מרגלית (משמש כיום כמנכ"ל עיריית חיפה) מי שכיהן בתפקיד בשנים האחרונות והפך לדמות דומיננטית. תחת ניהולו של מרגלית הלשכה זכתה למחמאות על מהלכי קריאייטיב מוצלחים, כשמנגד נרשמה חזית מלחמתית בין מרגלית ולפמ למשרדי הפרסום. מאבק זה היה בהובלת חנה רדו מקבוצת מקאן תל אביב שביקרה את לפמ שתחת ידיה מנוהלים מחזורים של עשרות מיליוני שקלים ללא מכרז. רדו הגדירה את לפמ "דיקטטורה" ומרגלית הגיב לדבריה כשאמר: "היא מאשימה אותי שאני משלם לעובדים על סקיצות? על זה שאני יותר צדיק מהאפיפיור?"
נכון לעכשיו כסא המנכ"ל של לפמ טרם אויש. רגב תקבל לידיה את לשכת הפרסום כשהכוח בידיה לבחור את המינוי שישמש בתפקיד תחתיה. תפקיד שמטבע הדברים ייתפר לפי המידות שהשרה תקבע, ויוכל לבוא לידי ביטוי בנאמנות מקסימלית ובהליכה על פי רוח המפקד.  
תגיות לפמ | מירי רגב
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מה שבטוח,המנכ"ל החדש לא יהיה אשכנזי. (ל"ת)
    רגב=אשכנזיריין 08/2016/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    סוף סוף רוח חדשה, סוף סוף מובליות תקשורתית, ברכות על המהלך
    שגית 07/2016/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן לתקשורת אחרת, מדברת ומחוברת לעם. מירי עושה בית ספר לתקשורת, אלופה!!!
    סגור
  • 4.
    אוי ואבוי (ל"ת)
    קובי 07/2016/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לאן הגענו? פשוט פשיטת רגל והכל פולטיקה (ל"ת)
    ישראלית מהתחום 07/2016/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אז גם כאן רגב תצרח?
    לאה 07/2016/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוי לבושה. לתת לרגב עוד צעצוע לקדם את רגשי הנחיתות שלה? התכוננו לכך שמעכשיו כל הפרסומות של לפ"מ תהיינה בסגנון כפרה ונשמה .
    סגור
  • 1.
    תיקון: גדי מרגלית פרש בדיוק לפני חודש (ל"ת)
    עובדת בלפמ 07/2016/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור