שיווק ופרסום

מה יהיה על עתיד עובדי פובליסיס: הערכות ש-20-30% מהעובדים יפוטרו

בתסריט הרע, היקף המפוטרים יוכל לטפס עד ל-50% ממצבת העובדים כאשר בעלי הבית מצרפת יירצו לראות בסוף השנה את שורת הרווח וההתייעלות לאחר ההשקעות בישראל
משה בנימין |  10
השבוע האחרון הוא אחד השחורים שידע ענף הפרסום הישראלי בשנים האחרונות. התפטרותם של גיא בר ויובל ויינגסט מ-y&r ישראל הציבה את המשך קיומו של המשרד בסימן שאלה ולצד זה סגירתו הקרבה של משרד הפרסום פובליסיס ישראל שנוהל ב-4 השנים האחרונות על ידי ארי מלמוד וחלוקת תקציביו בין גליקמן שמיר סמסונוב לליאו ברנט מציבה את עתידם של עובדי המשרד בספק.
על פניו, הערכות ראשונות מדברות על כל שבין 20-30% מעובדי המשרד 'פובליסיס' צפויים לסיים את דרכם בקבוצת פובליסיס. מצבת כח האדם של המשרד עומדת כרגע על כ-70 עובדים - המשמעות היא שבין 14 ל-20 איש יפוטרו, כשנכון לעכשיו הערכה זו היא התסריט הטוב - עם מספר נמוך יחסית של מפוטרים. בתסריט הרע, היקף המפוטרים יוכל לטפס עד ל-50% ממצבת העובדים כאשר בעלי הבית מצרפת יירצו לראות בסוף השנה את שורת הרווח וההתייעלות לאחר ההשקעות בישראל. 
כפי ששוער בתחילה, עם היוודע דבר פרישתו של מנכ"ל פובליסיס ארי מלמוד, המשרד ייסגר ותקציביו יחולקו בין ליאו ברנט לגליקמן שמיר סמסונוב שגם יירש את שמו וייקרא גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס. בקבוצה מעריכים כי חלק מהעובדים המנהלים את תקציבי הפרסום שיעברו לגליקמן וליאו ברנט ימשיכו הלאה למשרדים החדשים כדי להקל את המעבר על הלקוחות. עם זאת, לא לכל העובדים יימצא מקום במשרדים החדשים בזמן שהקבוצה מבצעת למעשה מהלך התייעלות שמקטין את מותגיה בישראל ל-3 ויכלול בתוכו מטבע הדברים גם קיצוץ בכח האדם, תחילה בתפקידי מנהלה חופפים ולאחר מכן במחלקות נוספות.
כאמור, לצד פובליסיס קשה שלא להתייחס לעננה המרחפת מעל y&r ישראל. ייתכן שבסוף שנת העבודה הזו לפחות כ-60 אנשים יאבדו את מקום עבודתם ב-2 משרדים אלו יחד. 
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    פובליסיס, עוד בועה
    מישהי או מישהו 11/2018/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריקה מתוכן
    סגור
  • 7.
    כמה חרטא וכמה שטויות.
    עובד בקבוצה 08/2016/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פובליסיס לא הפסידו עשרות מיליונים כפי שפורסם וגם לא איבדו לקוחות כפי שנכתב ועם כל הצער יפוטרו אולי עשרה אנשים ומתוכם שישה כבר מצאו עבודה במשרד אחר. הכוונה לעבור לשלושה משרדים במקום ארבעה בקבוצת פובליסיס על השולחן כבר שנתיים ועם עזיבת ארי הוחלט לתת צאנס למנכל צעיר בליאו ולבצע את המהלך. אז נכון אפשר היה לשתף את העובדים מוקדם יותר אבל מכאן ועד כל הבכי??... נו באמת.
    סגור
  • 6.
    הספינה טובעת והקפטן לבד בסירת ההצלה (ל"ת)
    עובד פובליסיס 08/2016/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    הקיוסקלמן אשם!
    אחד שיודע 08/2016/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכסף הלך לקיוסק ולא קיבלנו כלום. א.מ
    סגור
  • 4.
    פרסום בכרסום
    קופיפי 08/2016/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הניו מדיה נגסה במדיה של שנות התשעים. מי שמתחיל לעבוד במשרד פרסום שיחפש את עתידו במקביל. עוגת הפרסום קטנה והופכת לספינג' עם חור גדול באמצע .
    סגור
  • 3.
    ענף הפרסום בישראל - מת. שמאלנים, יהירים,אפסים.גוגל ופייסבוק חיסלו אתכם (ל"ת)
    אמת בפרסום 08/2016/01
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 2.
    קללת פובליסיס. נחכה שגם גליקמן יסגרו
    דן 08/2016/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היה אריאלי, הפך לפובליסיס, נסגר היה גלר נסיס, הפך לפובליסיס, נסגר היה גליקמן שמיר סמסונוב, הפך לפובליסיס....
    סגור
  • 1.
    האמת על עובדי פובליסיס
    אנחנו 08/2016/01
    הגב לתגובה זו
    47 1
    אוקיי אוקיי. רוצים לדעת את האמת עלינו? עובדי פובליסיס וההנהלה הבכירה בקבוצה? אז ככה: עובדי פובליסיס יודעים כבר קרוב לחודשיים על המצב (אגב, יודעים מהתקשורת ולא מההנהלה), מושכים אותנו, מסבנים אותנו ובעיקר מזלזלים בנו, מאוד! עד היום כל העדכונים הם מהתקשורת בזמן שיורם באומן יושב ראש הקבוצה יצא לו לסיבוב חופשות מסביב לעולם. הזוי? מופרך? לא ולא..זו המציאות. אם מישהו במקרה יכנס למשרדנו, הוא יוכל לראות שנשארו פה עובדים אבודים עם עגמת נפש גדולה, אותם עובדים שעבדו פה שעות לא שעות, נתנו רעיונות, היו שותפים להצלחות וכו' וכו'. 20%-30% עובדים מפוטרים? אתם לא בכיוון, תכפילו את האחוזים. לא היתה דאגה כנה לאף אחד מהעובדים, ההנהלה באופן עקבי הפנתה עורף וזילזלה בכבוד ובאינטילגנציה של כל אחד פה!! זוהי תעודת עניות לכל אחד מחברי ההנהלה, לרבות מנכ"לי המשרדים הקיימים בקבוצה - כאשר בראשם מר יורם באומן.
    סגור
  • כולם ברחו כשארי הגיע, החדשים נדפקו
    חני 08/2016/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי נשאר בפוסליסיס מימי גלר-נסיס? נדפקו אלו שבאו אחרי ובודדים שנשארו. בגדול מי שמגיע למשרד שמעיף את כל הוותיקים צריך להבין שהוא לא יזכה ליחס אחר כשיגיע הזמן.
    סגור
  • אם ידעתם שזה קורה, למה נשארתם?
    כככ 08/2016/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לברוח לפני שזה טובע
    סגור