שיווק ופרסום

עוזב את דויטש: דניאל ברק מונה לסמנכ"ל קריאייטיב בסאצ'י LA

במשרדי הפרסום בחו"ל מחפשים אנשי קריאייטיב מכל העולם ומבחינתם אין שום בעיה לעשות את זה בתהליך של הנפקת ויזת אמן, במידה ותיק העבודות של המועמד מרשים אותם
משה בנימין | 
דניאל ברק (צילום עמוד הפייסבוק של ברק)
לאחר שנתיים במשרד הפרסום Deutsch LA (מקבוצת IPG העולמית) שהיה התחנה הראשונה שלו מחוץ לישראל, איש הקריאייטיב דניאל ברק (לשעבר במקאן תל אביב) ממשיך הלאה לרשת הפרסום פובליסיס. ברק יצטרף למותג הפרסום הבינלאומי הפועל תחת הרשת הצרפתית - סאצ'י ב-LA שבו ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב וחדשנות ויעבוד "לרוחב" על מגוון תקציבי המשרד.
הלקוח המרכזי של סאצ'י LA הוא גם אחד הלקוחות הגדולים בארה"ב בכלל - מותג הרכב טויוטה, בין מותגי הרכב הזרים האהובים בארה"ב שמשקיע מדי שנה מאות מיליוני שקלים במדיה, מהם עובר למשרד הפרסום נתח נכבד כריטיינר. למרות שייכותו למותג הבינלאומי מהמצליחים בעולם, הסניף של סאצ'י ב-LA הוא לא אחד המובילים של הרשת. לשם כך החלו במשרד שהיקף כח האדם שלו עומד על כ-500 איש, במלאכת גיוסים במטרה להוציא את הסוכנות לדרך חדשה באמצעות טאלנטים צעירים כדוגמת ברק.
בתקופה שבה עבד ב-Deutsch LA טיפל ברק בעיקר בתקציבי פולקסוואגן ועמד מאחורי מהלכים שזכו בפרסי ה-ONE SHOW ומועמדות ב-Webby Awards. בנוסף לקח חלק בפעילות של מחלקת Deutsch Music שהוקמה במשרד עבור מהלכי מיתוג מוסיקלי. במסגרת זו עבדה המחלקה על מיתוגו של הזמר Charlie Puth.
לכל מי שמחפש את הצעד הבא בקריירת הפרסום ותוהה כיצד לעשות זאת - כדאי לשים לב לדרך שבה ברק עשה זאת. כמו במעבר ל-Deutsch LA, גם המעבר שלו לסאצ'י הוא תוצאה של "הד האנטינג" באמצעות ה-Linkdein, לאחר פנייה שהגיעה אליו מנציגי סאצ'י. לדבריו, בשיחה עם אייס: "ללא ספק, צריך להשקיע בלינקדאין כי זה פשוט עובד. במשרדי הפרסום בחו"ל מחפשים אנשי קריאייטיב מכל העולם ומבחינתם אין שום בעיה לעשות את זה בתהליך של הנפקת ויזת אמן, במידה ותיק העבודות של המועמד מרשים אותם".
עוד אומר ברק לאייס: "הגעתי לכאן בלי שום קשרים, פשוט ניסיתי וניסיתי בלי להתייאש. אני זוכר שהייתי בארץ וראיתי שמות של משרדים בארה"ב וזה היה נראה לי כל כך רחוק ובלתי אפשרי ומסתבר שזה ממש לא כך. מדובר בסוף באנשים שיענו לך אם תפנה אליהם, רק צריך לרצות והכי חשוב זה להגיע לכאן, גם אם ההצעה שקיבלת היא לא בדיוק מה שחלמת עליו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה