פרסום ושיווק

לאחר 5 שנים בזרמון: תקציב הפרסום של 'בית ברל' יוצא למכרז

חלק ניכר מפעילותה הפרסומית מופנה לתחום הדיגיטל ובהתאם, תנאי הסף הנדרשים כוללים פירוט רב בגזרה זו. על פי מסמכי המכרז הרשמיים של המכללה, תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים לשנת פעילות
משה בנימין |  2
מכללת בית ברל (צילום יח"צ)
תקציב הפרסום של המכללה האקדמית בית ברל הממוקמת באזור השרון יצא למכרז. בשנים האחרונות מטפל בתקציב הפרסום של המכללה משרד הפרסום זרמון, בבעלותו של אילון זרמון שמחזיק בו עוד מימי זרמון גולדמן. יחד עם זרמון המכללה מפנה תקציבי פרסום רבים למגזר הערבי באמצעות משרד הפרסום סמארה.
המכללה מחויבת לצאת למכרז על פי חוק חובת מכרזים לאחר שמיצתה את התקופה שבה התאפשר לה לעבוד עם זרמון - 5 שנים. חלק ניכר מפעילותה הפרסומית מופנה לתחום הדיגיטל ובהתאם, תנאי הסף הנדרשים להתמודדות במכרז כוללים ניסיון של 5 שנים בתחום הדיגיטל, ניסיון של טיפול ב-3 תקציבי פרסום דיגיטליים בהיקף של 1.5 מיליון כל אחד בשנתיים האחרונות וניהול תקציב של לפחות מיליון שקלים בגוגל בשנתיים האחרונות.
 
כמו כן דורשת המכללה ניסיון של ניהול תקציב של מיליון שקלים בפייסבוק בשנתיים האחרונות. דרישות נוספות מחייבות העסקה של לפחות 20 עובדים במשרד הפרסום, לרבות מחלקות קריאייטיב, פלנינג, ניהול לקוחות, פרפורמנס ו-PPC, המגובה בתרשים ארגוני. על פי מסמכי המכרז הרשמיים של המכללה, תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים לשנת פעילות. 
המכללה מעניקה תארים ראשונים, תארים שניים, תעודות הוראה לאקדמאים ותעודות התמחות מסוגים שונים. לומדים במכללה כ-10 אלף סטודנטים ב-3 פקולטות: פקולטה לחינוך, פקולטה לאמנויות )המדרשה( והפקולטה לחברה ולתרבות. עסקי הליבה המרכזיים של המכללה הם חינוך, הכשרה להוראה ולתפקידים חינוכיים במגוון רחב של מקצועות לימוד ולכל חטיבות הגיל במערכת החינוך.


לא להיתפס כמכללה של אוכלוסיות מוחלשות


על פי הבריף של המכללה, המטרות התקשורתיות שלה מתרכזות ב"תיוג של 'סמינר למורים': המכללה מזוהה היסטורית כמוסד להכשרת מורים. בפועל, הינה מוסד רב-תחומי בעל אוריינטציה חברתית המציע מגוון תארים והכשרות". בנוסף על זאת: "דימוי של 'אוכלוסיות מוחלשות': המכללה מזוהה עם מוסד שלומדים בו ערבים ומכיוון שמכשיר לחינוך איכות הלומדים בו נמוכה. בפועל, המכללה מאופיינת בהון אנושי מגוון, מכללה רב-תרבותית עם ייצוג למרבית הפלחים באוכלוסייה (למשל, ערבים וחרדים) מעודדת פלורליזם וריבוי דעות. איכות הלומדים בה טובה על פי מדדים של משדר החינוך ויש לבוגריה מוניטין טובים בשוק העבודה".
בקטגוריית האסטרטגיה של המותג, מציינים במכללה כי "המכללה רואה חשיבות בהתמודדות עם סוגיות חברתיות רגישות, מוכנות להסתכל למציאות בעיניים ולא לחשוש לחקור ולבחון אותה לעומק. טיוח והתעלמות אינם מקדמים שינוי ולכן רוח הלמידה והעשייה במכללה מאופיינת בדיון פתוח שמוביל להתקדמות אישית, התקדמות אינטלקטואלית והתקדמות החברה כולה". לגבי הטון הפרסומי - זה מתואר כ"סגנון סוחף, אמיתי, נועז, מעשי, אינטליגנטי, מעורר דיון ואופטימיסט".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה שלא מצחיק
    עצוב 08/08/2016 19:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שלא מצחיק בכלל הוא ש20 משרדים ייגשו, 12 יעברו שלב, 6 יעברו עוד שלב, 3 יעלו לגמר ואחד ייקח על 7% עמלה. ועוד יגיד תודה. בדיוק כפי שהיה לפני 5 שנים. רק עם פחות עמלה. חבל על המונית בפקק של צומת רעננה בקיצור...
    סגור
  • 1.
    20 עובדים לתקציב של 2.5 מ'
    צחקתי בקול 08/08/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סה"כ הגיוני... בהצלחה.
    סגור