שיווק ופרסום

אז למה "ארי גולד" הגיע לארץ? יככב בקמפיין חדש של BuyMe

סרט הפרסומת שמאחוריו עומד משרד הפרסום 'אברהם' יעלה לאוויר לקראת החגים. המשרד משתף פעולה עם צוותי הקריאייטיב של פייסבוק ישראל במטרה למקסם את המהלך ברשתות החברתיות
משה בנימין |  1
ג'רמי פיבן בישראל (צילום מרקו מיקיאלי)
ג'רמי פיבן, עבור רבים (ובעיקר בקרב גברים) אגדה טלוויזיונית מודרנית שנבנתה בזכות דמותו של "ארי גולד" מסדרת "הפמלייה" המצליחה של HBO - הגיע לארץ לאחרונה. השמועות מסביב דיברו על קמפיין שבו יככב פיבן, ולאייס נודע כי מדובר בקמפיין לאתר שיווק כרטיסי המתנה buyme
הקמפיין יהיה במוקד פעילות הפרסום לקראת החגים של אתר ה-Gift Card באמצעות משרד הפרסום אברהם. תמונה של פיבן יחד עם מרקו מיקיאלי ראש תחום משרדי פרסום מטעם פייסבוק ישראל עלתה לפייסבוק לפני מספר ימים. מיקיאלי צילם סלפי עם פיבן מחוץ למשרדי פייסבוק ברחוב רוטשילד בתל אביב. לאייס נודע כי שחר פילר, סמנכ"ל הקריאייטיב של 'אברהם' ורועי חננאל, סמנכ"ל לקוחות במשרד, שעומדים מאחורי הקמפיין יחד עם BuyMe משתפים פעולה עם צוותי הקריאייטיב של פייסבוק ישראל במטרה למקסם את המהלך ברשתות החברתיות. 
פיבן (51) הוא שחקן אמריקאי יהודי זוכה פרס אמי וגלובוס הזהב. על תפקידו כסוכן השחקנים של ויני צ'ייס ב"פמלייה" הוא זכה ב-2006, 2007 וב-2008 בפרס אמי בקטגוריית שחקן המשנה. בנוסף הוא זכה ב-2008 בפרס גלובוס הזהב. הערכות בשוק הפרסום מדברות על כך שפיבן יקבל תמורת הקמפיין כ-400 אלף שקלים. 
 אם יש לכם כמה דקות פנויות - מיטב הרגעים של ארי גולד ב"פמלייה"

אתר BuyMe מציע שירות לרכישת ושליחת שוברי מתנה במייל או ב SMS. מערכת האתר מחוברת ישירות למאות חנויות ועשרות רשתות בכל הארץ. בגלישה באתר ניתן לבחור חנות, לטעון Gift-Card ולשלוח לאדם אחר. ברגע הרכישה - בית העסק מעודכן. 
יונתן אלון, מנכ"ל BuyMe: "התחלנו את דרכנו כסטארט-אפ, וככזה אנו תמיד נדרשים לחשוב אחרת. במקרה הזה, זכינו  להזדמנות מאוד נדירה לקחת כוכב בסדר גודל של הוליווד לקמפיין החגים שלנו. לא באמת התלבטנו, ואנו חושבים שיהיה לנו קמפיין מאוד מדובר ומפתיע״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחר פילר הוא מנהל הקריאייטיב הכי טוב בארץ (ל"ת)
    אבי איציק קובי 08/2016/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור