שיווק ופרסום

חולדאי מחכה: תקציב הפרסום של עיריית ת"א יצא למכרז

תקציב הפרסום יעמוד על כ-6 מיליון שקלים במחירים ריאליים. המכרז יורכב מ-3 שלבים: עמידה בתנאי סף וניקוד איכות, הצעת מחיר ופרזנטציה. חלק הדיגיטל יקבל דגש נרחב
משה בנימין | 
המכרז על תקציב הפרסום של עיריית תל אביב-יפו יצא רשמית למכרז, לאחר מיצוי תקופת ההתקשרות עם מקאן תל אביב, שתסתיים בפועל ב-25 בינואר 2017. המשרד החזיק בתקציב הפרסום של העירייה ב-10 השנים האחרונות. תקופת ההתקשרות תהיה לשנה עם אופציה להארכה ב-4 שנים נוספות עד ל-5 שנים לכל היותר. 
תקציב הפרסום של העירייה צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים במחירים ריאליים. המכרז יורכב מ-3 שלבים: עמידה בתנאי סף וניקוד איכות, הצעת מחיר ופרזנטציה, בה יתמודדו שלושת משרדי הפרסום שיקבלו את הניקוד המשוקלל הגבוה ביותר בשני השלבים הראשונים. חלק הדיגיטל של פעילות הפרסום מקבל במכרז הנוכחי דגש נרחב כשהוא מהווה 40% מפרק הצעת המחיר.
גידי שמרלינג, ראש מינהל דוברות והסברה, עיריית תל אביב-יפו: "עיריית תל אביב-יפו שמה דגש רב על היצירתיות ועל פרסום בערוצים הדיגיטליים, אשר השימוש בהם רק ילך ויגבר במהלך השנים הקרובות. חשוב לנו כי משרד הפרסום שייבחר יהיה בעל יכולות להתמודד עם השינויים המהירים בתחום והאפשרויות החדשות בשיווק העיר במדיות הדיגיטליות השונות. כמו כן, עליו להיות בעל יכולות גבוהות בתחום הקריאטיב. בזכות קמפיינים יצירתיים מצליחה העיר לזכות בחשיפה גדולה בארץ ובעולם בתקציב מוגבל".
כנס הספקים של המתמודדים במכרז ייערך ביום ראשון 28 באוגוסט. המועד האחרון להגשת הצעות הוא ה-13 בספטמבר בשעה 14:00. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה