שיווק ופרסום

מכרז קק"ל מתעכב: דורשת מהמשרדים הצעות מחיר חדשות

מכתב של קק"ל למשרדי הפרסום דורש מהם להגיש הצעה מסחרית חדשה עד למחצית ספטמבר, בהליך של Best & Final שאחריו תתקבל החלטה סופית
משה בנימין |  1
קרן קיימת לישראל, המנהלת בימים אלו מכרז על תקציב הפרסום שלה שבו מתמודדים 4 משרדים, שולחת את המתמודדים למקצה שיפורים במטרה לקבל הצעות מסחריות טובות יותר - תחת ההגדרה של Best & Final - כך נודע לאייס.  
משרדי הפרסום המתמודדים: אדלר חומסקי, באומן בר ריבנאי, יהושע TBWA וראובני פרידן קיבלו אתמול (יום א') מכתב מקק"ל שבו נמסר להם כי כל ההצעות המסחריות שהוגשו היו גבוהות, דהיינו החזר העמלות שהמשרדים הציעו היו נמוכות מהצפוי עבורה. קק"ל הודיעה למשרדים המתמודדים כי יש להם ארכה להגשת הצעה מסחרית חדשה שתהיה סופית ואחרונה, עד למחצית חודש ספטמבר בהליך התמחרות חדש, המהווה שלב נוסף וסופי של המכרז תחת ההגדרה של Best & Final. 
מטבע הדברים, בקרב חלק מהמשרדים, המכתב של קק"ל התקבל בהרמת גבה ונתפס על ידם כניסיון לכפות עליהם "להוריד את המכנסיים" עד למחיר הנמוך ביותר. חלק מהתרעומת שלהם נובעת מכך שכל משרדי הפרסום המשתתפים קיבלו את המכתב, ללא סינון - מה שנתפס על ידם כניסיון להוריד את המחיר ללא קשר לאיכות העבודה. מנגד יש מי שמסביר כי מדובר בהליך רגיל ומוכר בכל מכרז ממשלתי, ולא מקרה שהם לא נתקלו בו בעבר. 
את תגובת קק"ל לא היה ניתן להשיג עד למועד פרסום הידיעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פנייה לתותחי קקל
    שניידר 08/2016/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתם מוזמנים לקבוצת מנהלי שיווק מצייצים לקבל חוות דעת על ההצעות שהתקבלו מהמשרדים!!
    סגור