שיווק ופרסום

כפתוראז' בבוט: קוטקס במהלך לנערות-חיילות שגדלו עליו

החלק המרכזי והמעניין במהלך הוא הבוט המאפשר שיחת צ'אט בפייסבוק מסנג'ר בין צרכניות המותג לתותית המנסה לעזור לחיילות המבולבלות לעתיד
משה בנימין |  8
קוטקס למלש"ביות (צילום יח"צ)
מותג התחבושות ההיגייניות קוטקס מבית חוגלה קימברלי מעלה הילוך מול קהל היעד של החיילות והצעירות לקראת גיוס. הבחירה לפנות לצעירות המתחיילות הגיוני מעצם העובדה שהמותג ממשיך ללוות את הצעירות מאז תחילת השימוש במותג, לשלב הבא בחייהן, והלאה.
במהלך חדש שכולל הצעה שיווקית המקודמת תחת הכותרת "ערכת ראש שקט במחזור", המותג מנסה לדבר עם קהל המלש"ביות שלו באמצעות בוט בפייסבוק - בשיחה שמתנהלת עם הפנים המופרעות של המותג - גיתית פישר - תותית. בהתאם, השיחה בין הבנות ל"תותית" או ליתר דיוק, התשובות של "תותית" שומרות על ה-DNA המותגי של קוטקס בשפה המאופיינת שאפשר להגדיר כפרחית/עממית/ישירה/בגובה העיניים. 
המהלך מלווה גם בסרטון חדש שעלה בגזרת הדיגיטל ובו מציגה "תותית" את ההצעה לצעירות שכוללת "אקססורי" - אביזר קטן שאמור לעזור לחיילות לא לאבד דברים חשובים, אותו מצרפים לפריט החשוב כשאת המשדר "שמים בכיסוש" כדברי תותית. 
עם זאת, החלק המרכזי והמעניין במהלך הוא הבוט המאפשר שיחת צ'אט בפייסבוק מסנג'ר בין צרכניות המותג לתותית המנסה לעזור לחיילות המבולבלות לעתיד. הבנות שמצפות לקבל תשובות בנושאים צהליים כגון שרשרת חיול, הסעות מיוחדות, בסיסי טירונות וכו' יצטרכו לחפש מענה במקומות אחרים.
תותית אמנם מצחיקה ומשעשעת בתשובותיה אבל הצד החזק שלה מתמקד בכל מה שקשור ל"לוק" - מה מותר ואסור ללבוש, איך אפשר להתאפר, אילו נעליים מותר לנעול וכו'. לעיתים היא גם מבלבלת בין מילים שתוכנתו לתוך השפה שלה כגון במקרה של "שרשרת חיול" אותה היא מבינה כ"שרשרת" ובהתאם משיבה לגבי אילו שרשראות מותר לחיילות לענוד.   


בתחתית השיחה, כדי להקל על החיילות השואלות ולא פחות על המתכנתים, מופיעים לינקים לתפריטי שיחות לפי נושאים, מהם ניתן לשאוב מידע על עולמות התוכן שבהן הבוט-תותית שולט - תחומים שמהם ניתן ליצור שיחה אורגנית של שאלה ותשובה מבלי שהמערכת תגיע ללא ברירה לדרך ללא מוצא. בסופו של יום, כן, יש כמה מחלות ילדות ובלבולים אבל סך הכל, יש כאן דרך יפה של מותג שמבין, משלב ומשתתף בתחנות החיים של הצרכניות שלו ומנסה להראות להן שלו שהוא לא נוטש אותן באף שלב בחיים.

קרדיטים
ניהול לקוח: מאור חן, נופר הלפרין, שיר זהבי, בת אל אסייג  
קריאייטיב: כפיר ראובני, אירה קליינר  
ניהול פרוייקטים: אלעד לוי, ענבל אנגלמן 
פיתוח: אייל גאון, אורי סיטן  
הפקה: דן סגל 
יוניברסל דיגיטל: אוריה ממן 
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    סוגה עילית (ל"ת)
    סמלת במיל' 09/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ציון גבוה מאיתנו לבוט
    מנהל שיווק מצייצים 09/2016/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נתראה בכנס שלנו
    סגור
  • אולי די
    נמאסתם 09/2016/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבורת מצייצים אתם מספימים את כל האתרים. בואו נודה שאתם לא יותר מלוח מודעות שבא לעשות סיבוב על מנהלות מותג או גרפיקאיות שמחפשות 144
    סגור
  • 4.
    סוף סוך בוט שעושה משהו ! חמוד מאד (ל"ת)
    סוף סוף 09/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אבל למה זה כתוב כ"כ רע?
    שרוני 09/2016/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מחלה שחוזרת על עצמה עם כל "בוט" (נציג שירות וירטואלי, אוקיי?) ישראלי. רעיון חמוד, טקסטים תת רמה.
    סגור
  • עדיף לא לומר שטויות
    עובד 09/2016/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לומר שבוט זה נציג שירות וירטואלי מראה על בורות אדירה בנושא ומה אפשר לעשות עם בוטים. אם התחלת בלדבר על הכתיבה הרעה, עדיף היה שתעצור שם.
    סגור
  • 2.
    מעולה!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    של 09/2016/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    זה היסטרי, אבל חבל שחוץ מהברנז'ה באייס (ל"ת)
    אף אחד לא ייכנס לזה 09/2016/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור