שיווק ופרסום

רביב דרוקר מתכתש בטוויטר עם פרידן - בגלל מכרז קק"ל

העיתונאי טען שזכיית ראובני פרידן נפסלה לאחר שחברי קק"ל נחשפו לציוץ טוויטר שלו כנגד הארגון. פרידן לדרוקר בטוויטר: "עד הדקה הזו קק"ל לא הודיעו לנו דבר. מפקפק באתיקה שלך"
משה בנימין |  7
אודי פרידן ורביב דרוקר (צילום יח"צ; אלדד רפאלי)
חיים ומוות ביד הלשון, והציוץ. שיחת היום בענף הפרסום הישראלי נסובה ב-24 השעות האחרונות סביב ציוץ טוויטר של העיתונאי רביב דרוקר מאמש, לפיו מכרז הפרסום של קרן קיימת לישראל הסתיים עם זכייתו של משרד הפרסום ראובני פרידן, אך עם זאת המשרד נפסל על ידי קק"ל לאחר שחברי הארגון גילו ציוץ טוויטר מן העבר (מצורף למטה) שבו אודי פרידן, מבעלי המשרד תוקף את הארגון והעומד בראשו היו"ר דני עטר.
לאחר הציוץ הראשון בו חשף את הדברים, העלה דרוקר פוסט נוסף בטוויטר בו כתב: "ועדת המכרזים התבקשה להחליט שוב כשהפעם יודעים מה הפרסומאי חושב עליהם באמת. פרידן: לא ידעתי. אחזור אליך (לא חזר)". פוסט זה כבר נענה בתגובה של אודי פרידן לדרוקר בהוא כותב: "רביב, עד הדקה הזו קקל לא הודיעו לנו דבר. אלא משהו הדליף רק לך. איך יכולתי לחזור אליך?? והציוץ כלל לא היה נגד היור". משם המשיכו השניים להתכתש בטוויטר כשדרוקר קורא לפרידן "לא לבלף" ואילו פרידן מנגד עונה לעיתונאי שהוא "מתחיל לפקפק באתיקה שלך". 
ברקע לחילופי הדברים בין פרידן לדרוקר, בקק"ל מבינים כי הסיפור יצא משליטה אך שומרים על דממת אלחוט, ובתגובה רשמית לאייס מציינים כי: "ההליך המכרזי הנדון טרם הסתיים".
לפרידן יש עבר רצוף פרשיות בטוויטר - הרשת החברתית המועדפת עליו. לזכותו ייאמר שהוא אף פעם לא הסתיר את דעותיו כנגד גופים ציבוריים ואישי ציבור, ונתן דרור לתפיסת עולמו בתוך 140 התווים שמותרים לו. עם זאת, הציוצים הלוחמניים שלו הצליחו לסבך אותו לא מעט פעמים ורק לאחרונה מקרה זהה אירע לו במסגרת ההתמודדות של משרד הפרסום (שלו) ראובני פרידן על תקציב הפרסום של ההסתדרות, אותה ביקר בחריפות בעבר על גבי הטוויטר.
מנגד, יש שיאמרו ויש להם על מה לסמוך שבשלב הזה של הקריירה פרידן צריך לדעת להיכן לא להיכנס, גם אם הוא מצליח בסוף לצאת משם. לטענת גורמים בענף הפרסום, פרידן מנסה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה - מחד הוא תוקף גופים ציבוריים וחברות פרטיות כשהוא נאמן לעקרונותיו ומנגד זה מעולם לא עצר אותו מלהתמודד על תקציבי הפרסום שלהם כשהכסף על השולחן.
יחד עם זאת, מי שמשלמים את המחיר על הפה חסר המעצורים של פרידן הם דווקא עובדיו המסורים שאינם נהנים מהפריבילגיה של פרסום פוסטים ברומו של עולם ושאר קונספירציות פוליטיות ברשתות החברתיות, אלא עמלים על הכנת פרזנטציות, ימים כלילות כדי לזכות במכרזים, שאותם הם עשויים להפסיד בגלל דבר שכלל אינו בשליטתם. 

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כסף מנצח עקרונות. כמה עלוב (ל"ת)
    משה 09/2016/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    פרידן הצבוע
    דן 09/2016/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מלכלך על קק"ל אבל מתמודד במכרז לפרסם אותם. לכסף אין ריח אודי?
    סגור
  • למה צבוע? קצת מסטול. (ל"ת)
    עלה לבן 09/2016/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כך זה שאודי מנסה ללמוד משילוח ,קצת כותאות לא מזיקות רק מוסיפות לחשבון הבנק שלם (ל"ת)
    אלשך 09/2016/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • היה מת להיות שילוח - גרסת חבורת הזבל (ל"ת)
    מכיר 09/2016/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    שמשהו כבר יעשה תחקיר בגראז עליו (ל"ת)
    מתאמן במכון 09/2016/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    פרידן אחד המאוסים (ל"ת)
    בן 09/2016/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור