שיווק ופרסום

ארטימדיה מפנה זרקור לתחום הפרסום בטלוויזיה האינטרנטית

לניהול התחום החדש אותו סימנה ארטימדיה - הטלוויזיה הפרוגרמטית, נבחרה יעל בר יעקב. בתפקידה האחרון הייתה סמנכ"לית לקוחות ביוניברסל מקאן
משה בנימין |  2
יעל בר יעקב (צילום יח"צ)
חברת הפרסום הפרוגרמטי בווידיאו ארטימדיה ממשיכה במסע הרכש שלה מכל קצוות שוק הפרסום והמדיה הישראלי. הבאה בתור להצטרף אליה היא יעל בר יעקב, לשעבר סמנכ"לית לקוחות בחברת המדיה הגדולה בישראל - יוניברסל מקאן.
בר יעקב תוביל את תחום הטלוויזיה הפרוגרמטית בארטימדיה, הטריטוריה הבאה אותה סימנה החברה. בחברה מציינים כי "התחום נחשב כיום לעתיד של עולם הפרסום, וזכה גם להתייחסות משמעותית בתכני כנס DMEXCO האחרון, שם הסכימו כולם כי אכן מדובר במגמה אשר תשנה את שוק המדיה".
כרגע התחום פעיל בעיקר בארה"ב וזוכה להצלחה משמעותית. עשרות מיליוני טלוויזיות חכמות הקיימות כיום בארה"ב, מאפשרות כבר היום איסוף של מידע איכותי על בעל הטלוויזיה והרגלי הצפייה שלו. עד היום הנתונים שימשו בעיקר לצורכי מחקר אולם בעתיד מפרסמים יוכלו להתאים לכל צופה את הפרסומות המתאימות לו ביותר - כפי שנעשה כיום אונליין באינטרנט.
יעל בר יעקב מסרה: "אני שמחה על ההזדמנות להצטרף לחברת ארטימדיה ועל האפשרות לפתח את תחום הטלוויזיה הפרוגרמטית שצפוי לחולל מהפכה של ממש בתחום הפרסום והמדיה. היום ברור יותר מאי פעם כי הטלוויזיה הקלאסית מתרחבת לכיוונים חדשים ומרתקים, ויש צורך להתאים פלטפורמות מיוחדות שישרתו את המפרסמים ואני בטוחה שכבר בקרוב קהל הצופים ייחשף לפלטפורמה החדשה שאנו מפתחים".
ד"ר עופר מילר, מנכ"ל ומייסד ארטימדיה, מסר: "אני מברך את יעל על הצטרפותה ובטוח שהיא תוביל את ארטימדיה לגבהים חדשים. יישום והחדרת מודל הטלוויזיה הפרוגרמטית לשוק הישראלי הוא אתגר חדש העומד בפני ארטימדיה וכפי שעשינו עד היום בשאר הפלטפרומות של החברה, אנו עובדים במרץ על מנת להמשיך ולהוביל את התחום.  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלופה !!!! (ל"ת)
    ררר 09/2016/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תותחית! (ל"ת)
    אחת שיודעת 09/2016/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור