שיווק ופרסום

CDO חדש-ישן בראובני פרידן: גיא קמחי ינהל את הדיגיטל

קמחי שב לענף הפרסום לאחר שנתיים בהם היה שותף במשרד בוטיק דיגיטל. את דרכו בענף הפרסום הוא החל במקאן ובתפקידו האחרון עמד בראש חברת אחזקות בה שימש כמנהל פיתוח עסקי והוביל בין היתר את רכישת מלון שנקין בתל אביב
משה בנימין |  5
גיא קמחי (צילום יח"צ)
משרד הפרסום ראובני פרידן ממנה את גיא קמחי ל-CDO של המשרד. קמחי שב למשרד שבו שימש בעבר כסמנכ"ל לקוחות בין 2013 ל-2014 ויתפוס את משבצת ה-Chief Digital Officer שבה יוביל את הפעילות הדיגיטלית של המשרד.
קמחי (35) הוא בעל ניסיון של למעלה מעשור בענף הפרסום. הוא שב לענף הפרסום לאחר שנתיים בהם היה שותף במשרד בוטיק דיגיטל שהעניק שירותים ללקוחות בארץ ובחו"ל. את דרכו בענף הפרסום הוא החל במקאן, שם טיפל בלקוחות בעלי אוריינטציה דיגיטלית, כגון דומינוס פיצה, המכללה למינהל ואל-על. את 6 שנותיו במקאן סיים כמנהל לקוחות בכיר.
בתקופה שבין מקאן לראובני פרידן, כיהן קמחי כמנכ"ל חברת האחזקות "רביד א.ר אחזקות" ועסק ביזמות ופיתוח עסקי. בין השאר הוא הוביל את רכישתו של מלון שנקין בתל אביב. הוא בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למינהל ותואר שני Executive MBA של בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים.  
פעילות הדיגיטל של ראובני פרידן שתרוכז תחת קמחי מבוצעת מזה 3 שנים על ידי המחלקות האורגניות של המשרד, בתמיכת 3 מחלקות דיגיטל מתמחות: מדיה, בניהול תומר צח, PPC, בניהול רוני פרי וסטודיו דיגיטל, בניהול לנה פלדמן
המנכ"לים המשותפים במשרד - זיו קורן וניב חורש: "בחרנו בגיא בזכות שילוב יוצא דופן של ניסיון בדיגיטל, הובלת לקוחות כפרסומאי בכיר והבנה בביזנס ובפיתוח עסקי. המשרד שילש את נפח הפעילות הדיגיטלית שלו בתוך 4 שנים ואנחנו בטוחים שגיא הוא האיש הנכון להוביל את פריצות הדרך הבאות שלנו בעולם הדיגיטלי. מבחינתנו אין מחמאה גדולה יותר ממנהל בכיר, מוכשר ואהוב שבוחר לחזור אלינו".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בחור תותח! (ל"ת)
    רונן 09/2016/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ראובני ודיגיטל? בדיחה
    משה 09/2016/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין ולא יהיה להם מושג. משרד שתקוע בעבר
    סגור
  • 3.
    לנה יא תותחית!!! (ל"ת)
    גדי 09/2016/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    גיא תותח
    פרידמן 09/2016/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנאדם, ומקצוען. המון בהצלחה.
    סגור
  • 1.
    רכש מצוין - גיא תותח! (ל"ת)
    אופיר 09/2016/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור