שיווק ופרסום

לאחר 3 שנים בגליקמן: תקציב פארק אריאל שרון יוצא למכרז

לשיאו הגיע התקציב בשנת 2014 כשעמד על למעלה מ-7 מיליון שקלים
משה בנימין | 
פארק אריאל שרון (צילום אתר האינטרנט: פארק אריאל שרון)
תקציב הפרסום של פארק אריאל שרון - חברה ממשלתית האמונה על תכנון, הקמה, תחזוקה וניהול של הפארק ופועלת תחת המשרד להגנת הסביבה יוצא למכרז - כך נודע לאייס. ב-3 השנים האחרונות מטפל בתקציב משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב.
הפארק שהקמתו אושרה בשנת 2005 על ידי ראש הממשלה דאז, אריאל שרון, נמצא בימים אלו בעיצומו של הליך איתור מנכ"ל כשאת תפקיד מ"מ המנכ"ל מאיישת שרון רז. הוא ניצב על שטח בגודל של 8000 דונם (בין חולון לרמת גן) וכולל את תל חירייה, מרכז המחזור, בני-ברק העתיקה, פארק מנחם בגין (דרום), שטחים חקלאיים ובית הספר החקלאי מקווה-ישראל. 
בשנת 2013 עמד תקציב הפרסום של החברה על כ-2.5 מיליון שקלים במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום. לשיאו הגיע התקציב בשנת 2014, אז גם החל לטפל בו משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, כשעמד על למעלה מ-7 מיליון שקלים. מאז, ובהתאם לקיטון בהזרמת הכספים לפארק מצד הממשלה, היקף התקציב ירד באופן ניכר ועמד ב-2015 על כ-2 מיליון שקלים וב-2106 על כ-1.5 מיליון שקלים, במחירי מחירון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה