שיווק ופרסום

הכלי החדש של פייסבוק בפעולה: פורד ראשונה עם פרסומת ורטיקל

הסרטון מתכתב עם סרטי הוידיאו הסטנדרטים בעלי הקרופים השחורים שמשאירים את שטח המסך צר, אנכי ומלבני. השימוש קריאייטיבי מכסה חלקים מהוידאו הורטיקלי ובכך ממחיש את החלקים בכביש שנסתרים מעיני הנהג
משה בנימין |  2
פורד EDGE בורטיקלי של פייסבוק (צילום יח"צ/ צילום מסך)
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ומותג הרכב פורד הם הראשונים להתנסות בכלי החדש של פייסבוק, כשהם מציגים את הפרסומת הורטיקלית הראשונה בישראל בוידיאו. 
הסרטון החדש מחבר בין פורמט הצפייה הורטיקלי - אנכי, לשירות ה-BLIS אותו מקדמת פורד בדגם ה-EDGE החדש, הכולל מערכת הבטיחות המזהה כלי רכב ב"שטח המת" של הנהג. בסרטון, שמתכתב עם סרטי הוידיאו הסטנדרטים בעלי הקרופים השחורים שמשאירים את שטח המסך צר, אנכי ומלבני, נעשה שימוש קריאייטיבי שמכסה חלקים מהוידאו הורטיקלי ובכך ממחיש את החלקים בכביש שנסתרים מעיני הנהג.
במשרד הפרסום מסבירים ש"הוידאו הורטיקלי תפס תאוצה בשנה האחרונה כשאפליקציות כמו Snapchat, Periscope, Meerkat ועכשיו גם פייסבוק ואינסטגרם בחרו להציג וידאו אורכי שתופס את כל מסך הסלולר ומעצים את חוויית הצפיה. הגורם העיקרי לכך הוא  הגידול בצריכת וידאו במוביייל והעובדה שמרבית הגולשים לא מסובבים את מסך הסמארטפון כשהם צופים בתכני וידאו".

 

מרקו מיקיאלי, ראש תחום משרדי פרסום בפייסבוק ישראל: "העמקת השימוש הקריאייטיבי בווידאו בקרב המפרסמים הישראליים, הובילה לשיתוף הפעולה החדשני עם באומן בר ריבנאי. המהלך מאפשר לפורד למקסם את יכולות הווידאו בפיד הפייסבוק באמצעות פיצוח יצירתי, לא רק של המסר אלא גם של הפורמט. בזכות עבודה משותפת של צוותי הקריאייטיב של באומן ושל פייסבוק פוצח השימוש בווידיאו וורטיקלי להעצמת המסרים והניצול המרבי של היצירתיות במדיום הגדול בישראל. בנוסף כחלק מהמהלך, חברנו לחברת המחקר Nielsen שתבדוק את השפעת הקמפיין על קהל היעד מבחינת היעדים העסקיים של פורד". 
ג׳ונתן לנג מנהל הקריאטיב הראשי בבאומן בר ריבנאי: "שיתוף הפעולה עם פייסבוק מאפשר למשרד להביא חדשנות קריאטיבית תוך שימוש לראשונה בישראל באחד הכלים המעניינים שהושקו לאחרונה. אין ספק כי היכולת לאמץ כלים חדשניים בצורה קריאטיבית היא אחת מהמשימות של משרדי הפרסום ומפרסמים. בעולם בו נוצרים כלים חדשים המעצימים את יכולות הקריאטיב  אנו גאים להיות הראשונים לעשות שימוש בכלי בישראל יחד עם שותף כמו פייסבוק ולקוח כמו דלק מוטורס".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קטע. בעיקרון אני לא חובב של וידאו ורטיקלי
    עידן 11/2016/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאמין שכשרוצים לצפות במשהו במסך מלא, מחזיקים את המכשיר לרוחב. אבל כנראה ששאר המשתמשים חושבים הפוך. הלוואי והיו מוצאים RATIO שמאפשר גם לראות במסך מלא באנכי, וגם במאוזן. בדומה למעבר מ4:3 ל16:9. אולי מאבדים חלק מהמידע, אבל הרוב קורה בשטח המשותף. יש כאן לא מעט מידע על פייסבוק ופרסום בפייסבוק, גם של וידאו: http://www.actvtec.co.il/%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9D-%D7%91%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%91%D7%95%D7%A7.htm
    סגור
  • 1.
    איזה קשקוש (ל"ת)
    ראובן אדלר 11/2016/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור