שיווק ופרסום

ברעם מוותר על זכיון הפרסום בנתב"ג - "המחיר עלה"

על פי החוזה בין הצדדים, מחיר זיכיון הפרסום מוצמד לתנועת הנוסעים ומכיוון שכך, המחיר שברעם נאלץ לשלם לרש"ת עולה בהתאם. עם זאת ברעם מציין כי ישקול השתתפות במכרז חדש
משה בנימין |  7
3 שנים לאחר שזכה במכרז הפרסום של רשות שדות התעופה, גיא ברעם מוותר על הזיכיון, 6 שנים לפני תום החוזה המקורי שעומד על 9 שנים. ממכתב שהוציא ברעם ללקוחותיו והגיע לידי אייס עולה כי המניעים שהובילו את ברעם להחלטה הם עלויות הפרסום שהאמירו בהתאם לתנועת הנוסעים שעלתה והגיעה לשיא ב-2016.
על פי החוזה בין הצדדים, מחיר זיכיון הפרסום מוצמד לתנועת הנוסעים ומכיוון שכך, המחיר שברעם נאלץ לשלם לרש"ת עולה בהתאם. במקביל מציין ברעם כי שטחי הפרסום בנתב"ג הצטמצמו מה שמהווה פגיעה כפולה ביכולתו לממש את הזיכיון באופן רווחי. על פי ההחלטה המשותפת לשני הצדדים, החוזה יסתיים רשמית בסוף שנת 2016 ובכך יחתום ברעם תקופה ארוכה של 12 שנים בהן שימש כזכיין הבלעדי של רשות שדות התעופה.  
במכתב שהוציא ללקוחותיו כתב ברעם: "בשנים האחרונות תנועת הנוסעים עלתה בקצב גבוה והגיעה לשיא בשנת 2016, עם גידול של למעלה מ 15% לעומת שנת 2015. לצד הגידול החיובי בנתוני החשיפה לפרסום, מחיר הזיכיון שלנו עם רש"ת (המוצמד לתנועת הנוסעים) עלה באופן משמעותי ולצערנו ללא היכולת שלנו להצמיד את מחירי הפרסום לעלייה; נוסף לכך צרכים תפעוליים של נתב"ג הביאו לצמצום בשטחי פרסום. בימים האחרונים הוחלט כי ההסכם שלנו עם רש"ת יסתיים ביום 31.12.2016, ולאור זאת הנני מודיע כי בהתאם לסיכום, ההסכם בינינו יסתיים גם הוא באותו מועד".
עוד כותב ברעם ללקוחותיו: "בימים אלה, רש"ת בוחנת אפשרויות להמשך הקשר אתכם, אם תהיו מעוניינים בכך וזאת עד למועד בו יבחר זכיין על בסיס מכרז שאמור להתפרסם. עם פרסום המכרז ולמידתו, נשקול השתתפותנו. במידה ותהיו מעוניינים בהמשך פרסום בתקופת הביניים, ניתן ליצור קשר עם הגב' מירי בן הרוש - נציגת רש"ת".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שאפו ענק על קמפיין גולדסטאר!!! (ל"ת)
    משרד פרסום 12/2016/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    רש״ת חברה דורסנית
    אחד שיודע 12/2016/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשצריכה לשלם לקבלנים וחברות הנותנות שרות , מורידה מחירים באכזריות ובתנאי תשלום ארוכים בלתי אפשריים . אבל מבעלי הזכיונות היא גובה תשלומי עתק ללא כל פרופורציה.
    סגור
  • 5.
    גיא תצליח עשית בשכל תמשיך לעשות דברים יפים (ל"ת)
    אייל 12/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אין ספק שנתב"ג לא יהיה אותו הדבר בלי ברעם.... (ל"ת)
    יעל 12/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חברת ברעם
    אפרת 12/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהכרות עם חברת ברעם חבל מאוד שהם יוצאים מנתב"ג חברה רצינית שעשו פרוייקטים מיוחדים ואיכותיים שלא ראיתי בשום נמל תעופה בעולם...
    סגור
  • 2.
    הפסד גדול
    דנה מנהלת שיווק 12/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסד גדול לנתב"ג שחברה מקצועית ונפלאה כמו ברעם לא תפעל שם יותר....
    סגור
  • 1.
    חבל מאד
    גנות 12/2016/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפרסום כל-כך יפה שם. הם עשו עבודה מעולה. הפסד גדול לבן גוריון
    סגור