שיווק ופרסום
עכשיו במוזיאון: עבודה של דניאל ברק ל-VW תוצג ב-MOMA
הפרויקט ששמו של ברק חתום עליו נכנס למוזיאון דרך ה-AICP, אחת התחרויות הנחשבות בארה"ב, שהזוכות בה מוצגות במוזיאון.
עבודה של איש הקריאייטיב הישראלי דניאל ברק שמשמש בימים אלו כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום SAATCHI LA תוצג במוזיאון לאומנות מודרנית ה-MOMA בניו יורק.
הפרויקט ששמו של ברק חתום עליו נכנס למוזיאון דרך ה-AICP, אחת התחרויות הנחשבות בארה"ב, שהזוכות בה מוצגות במוזיאון.
העבודה של ברק, עבור מותג הרכב הגרמני פולקסוואגן, זכתה בקטגוריית Next Website במסגרת התחרות. בכל קטגוריה זוכות בין 1-3 עבודות בלבד, ואלו נכנסות למחלקת הווידאו של מוזיאון המומה בניו יורק, ולאחר מכן לארכיון המוזיאון במחלקה שנקראת The Art and Technique of the American Commercial. פאנל שופטי התחרות מורכב מ-400 פרסומאים ואנשי תעשיית הבידור.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.שיו איזה חתיייך הדניאל ברק הזהמעריץ אלמוני 12/2016/16הגב לתגובה זו3 0מלך מלך מלך עשה לי ילדיםסגור