שיווק ופרסום

לאחר 13 שנים עם זרמון: תקציב 'ביג' עובר ל-OPEN

הקשר בין ביג למשרד הפרסום החל עוד בימי זרמון גולדמן, אז בבעלות אילון זרמון והדר גולדמן. אחת מהסיבות לרענון במערך הפרסום היא הכניסה של ביג לזירה חדשה ומאתגרת עבורה עם הקמת קניון אונליין ממותג ביג
משה בנימין |  4
מרכז ביג פאשן. אשדוד (צילום יח"צ)
לאחר רומן ארוך של כ-13 שנים, משרד הפרסום זרמון DDB בבעלותו של אילון זרמון מסיים את ההתקשרות עם חברת מרכזי הקניות ביג - כך נודע לאייס. 
הקשר בין ביג למשרד הפרסום החל עוד בימי זרמון גולדמן, אז בבעלותם המשותפת של אילון זרמון ושותפו הדר גולדמן. לאורך השנים ניהל משרד הפרסום את כל פעילות הפרסום של החברה לרבות, מהלך תוכן שיווקי ייחודי עם שלישיית מה קשור בשנת 2009, בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים.
אחת מהסיבות לרענון במערך הפרסום, היא הכניסה של ביג לזירה חדשה ומאתגרת עבורה עם הקמת קניון אונליין ממותג ביג המסתמך על המותגים הפועלים במתחמי הקניות של הרשת. לפני כחצי שנה פורסם כי הרשת השקיעה 15 מיליון שקל בהקמת אתר מכירות שיכלול חנויות מקוונות של כלל המותגים הפועלים במתחמיה, במודל שלפיו היא תגבה כ־25% מהפדיון שיתקבל באתר, כשהיא מספקת שירותי ניהול, שיווק ושילוח.
לפי המתוכנן החברה תקים מרכזי שירות לאיסוף המוצרים שנרכשו דרך האתר בכל מתחמי הקניות. בנוסף יוכלו הלקוחות לאסוף את הההזמנות בחלונות שירות בלי לצאת מהרכב; איסוף מלוקרים זמינים 24 שעות ביממה; ואפשרות לקבל את המשלוח הביתה באמצעות שליח. 


מימין: אייל כ"ץ וסהר פרידמן. OPEN

OPEN הוקמה על ידי סהר פרידמן ואייל כ"ץ, שעברם המשותף הולך רחוק לאחור, לימי המועדון המיתולוגי האומן 17 בירושלים. כ"ץ היה ממקימי המועדון ופרידמן רשם במועדון את ימיו הראשונים כמעצב כשהיה אחראי על המיתוג הקריאייטיבי. בשנת 2000 עם סיום לימודי העיצוב פתחו השניים את המשרד שהחל את דרכו כחברת מיתוג ובין השאר חתום על הנראות של רשת AM:PM. בשנים האחרונות הסוכנות התרחבה, הן בהיקף העובדים המועסקים בה והן בטריטוריות שאליה נכנסה, לרבות אמצעי מדיה שבהן לא פעלו בעבר כגון טלוויזיה.
 מרשת ביג ו-OPEN לא נמסרה תגובה לידיעה. 
תגיות ביג | זרמון DDB
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סופסוף עזבו את זרמון
    אחת שיודעת 12/2016/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי כל השנים גם הם הבינו שזרמון בלי הגולדמן לא שווה כלום!!!!
    סגור
  • 3.
    אבל את המיתוג של AMPM עשו בפירמה
    אחד שלא יודע כלום 12/2016/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המיתוג הישן והמיושן היה של OPEN
    סגור
  • 2.
    מסכנים. תתכוננו (ל"ת)
    הילה 12/2016/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדהימים, בהצלחה!
    אחת שיודעת 12/2016/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד המשרדים המקצועיים בניצוחם של סער ואייל התותחים
    סגור