שיווק ופרסום

יוצאים לשטח: מכרז על תקציב הפרסום של רשות הטבע והגנים

על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2016 עמד תקציב הפרסום של הרשות על כ-13 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים
משה בנימין |  1
רשות הטבע והגנים (צילום יח"צ)
רשות הטבע והגנים מוציאה את תקציב הפרסום למכרז. בשנים האחרונות מטפל בתקציב משרד הפרסום גיתם BBDO שפוי להתמודד גם במכרז החדש. 
במסמכי המכרז מציינת הרשות כי המכרז הוא "למתן שירותי פרסום, קד"ם, יעוץ אסטרטגי וטיפול במדיה דיגיטלית בהקשרי תוכן עבור הרשות". ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהיה לשנה עם אופציה להארכה ב-4 שנים נוספות, שנה אחת בכל פעם. 
תנאי הסף הכספיים להתמודדות במכרז אינם גבוהים ו/או מגבילים, אך משרדים רבים צפויים למצוא עצמם מחוץ למכרז בעקבות סעיפים אחרים. בין הדרישות: ניסיון במתן שירותי פרסום לציבור הכללי במהלך 5 השנים האחרונות; נסיון בפרסום במגזר הדתי-לאומי ובמגזר החרדי, או לחלופין גוף בעל התקשרות עם משרד בעל הניסיון כאמור, או לחלופין מציע המתחייב להתקשר עם משרד כאמור עד למועד הפרזנטציה; מחזור כספי של לפחות 10 מיליון שקל בממוצע לכל שנה ב-3 השנים האחרונות; לפחות שני לקוחות שהם גופים ציבוריים בהם טיפל המועמד בשנים האחרונות ועוד. 
ועדת המכרזים של רשות הטבע והגנים תדרג את ההצעות שעמדו בתנאי הסף על פי ניקוד משוקלל של המחיר המוצע - 40% , ושל איכות ההצעה - 60%. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2016 עמד תקציב הפרסום של הרשות על כ-13 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים.  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תמשיך לתת בראש לגלובס (ל"ת)
    סחטיין על הסקופים 12/2016/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור