שיווק ופרסום

המכרז על תקציב האקדמית ת"א-יפו: המשרדים יציגו השבוע

בשנת 2016 עמד תקציב הפרסום של המכללה על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל בין 3 ל-4 מיליון שקלים בשנה, שרובם מופנים לדיגיטל
משה בנימין | 
המכללה האקדמית תל אביב-יפו (צילום עמוד הפייסבוק של המכללה)
המכרז על תקציב הפרסום של המכללה האקדמית תל אביב יפו מגיע לישירות האחרונה. לאייס נודע כי במהלך השבוע הקרוב יציגו המתמודדים פרזנטציות בפני המכללה.
בין המשרדים המתמודדים נמנים מקאן ואלי, שלפני מספר שנים משרד האם שלו מקאן אריקסון טיפל בתקציב ולעומק התודעה, שלאחרונה סיים לעבוד עם המכללה האקדמית נתניה לאחר 4 שנים. עוד בין המתמודדים משרד הפרסום ראובני פרידן IPG שייגש למכרז למרות שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום של מכללת בית ברל. עם זאת, 2 המכללות אינן נתפסות כמתחרות ופונות ל-2 קהלי יעד שונים, מה שמאפשר את הכפילות בקטגוריה.
משרד נוסף שצפוי להתמודד על התקציב הוא teenk בבעלותו של יניב ויצמן. במקרה של teenk מדובר באירוע שאינו שכיח עבורו - המשרד אינו נוהג להתמודד במכרזים ויתרה מכך אינו רגיל להתמודד מול משרדים שאינם "משחקים" בטריטוריית התוכן שלו, בהתמחות מול קהלים של בני נוער, חיילים וגילאי אחרי צבא. הפנייה אל teenk מעידה במשהו על קהלי היעד אותם מסמנת המכללה וכן את עולמות הדיגיטל שבהם היא מתכוונת להשקיע חלק ניכר מתקציבה. משרד נוסף שאליו פנתה המכללה אך טרם ידוע האם הוא מתמודד הוא משרד הדיגיטל dsay מקבוצת דרורי ארועטי ברמן, בניהולו של אייל הובר לוי.
תקציב הפרסום של המכללה האקדמית תל אביב-יפו טופל בשנתיים האחרונות על ידי משרד הפרסום y&r ישראל. לפני כחצי שנה, במהלך יולי 2016, הגיע המשרד לצומת דרכים שסימנה את סוף דרכו בישראל, עם התפטרותם של המנכ"ל והמשנה למנכ"ל - גיא בר ויובל וינגסט. כפועל יוצא מכך, תקציבי הפרסום שטופלו במשרד יצאו לשוק וחלקם הוטמעו ב-jwt ישראל מקבוצת WPP המחזיקה בבעלות של שני המשרדים.
בשנת 2016 עמד תקציב הפרסום של המכללה על כ-14 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל בין 3 ל-4 מיליון שקלים בשנה. רוב התקציב, מעל ל-80% מופנה לגזרת הדיגיטל, שילוט החוצות תופס כ-10% והשאר מופנה לרדיו ולעיתונות.   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה