שיווק ופרסום

הביתה לחזור: יובל וינגסט שב לגיתם - ימונה לסמנכ"ל לקוחות

זוהי הקדנציה השנייה של וינגסט בגיתם, שהיה בעברו ממקימי חברת הייעוץ BBDO IM, שבראשה עמד גם עדו הרטוב, ושימש כסמנכ"ל לקוחות בגיתם
משה בנימין |  4
יובל וינגסט (צילום יח"צ)
חצי שנה לאחר שהניח את מכתב ההתפטרות ממשרד הפרסום y&r ישראל, יובל וינגסט חוזר לתפקיד רשמי בענף הפרסום ועושה זאת בסגירת מעגל במשרד הפרסום גיתם BBDO, בו ימונה לסמנכ"ל לקוחות. 
כאמור, עד ליולי 2016 שימש וינגסט כמשנה למנכ"ל ב-y&r עד להתפטרותו יחד עם מנכ"ל המשרד גיא בר לאחר שהשניים ניסו להוביל מספר מהלכים עסקיים להבראת משרד הפרסום, שכוללים רכישה אפשרית של משרד דיגיטל, אך נתקלו בסירוב מצד קברניטי y&r שסירבו לפתוח את הכיס. 
וינגסט חובר לצוות המנהלים הבכירים בראשות עדו הרטוב, שנותר כמנכ"ל יחיד לאחר שעמית לבני, ששימש כמנכ"ל משותף החליט לפרוש מניהול המשרד בשבוע שעבר לאור חילוקי דעות עם הרטוב ו"מיצוי ענף הפרסום" לדבריו. 
זוהי הקדנציה השנייה של וינגסט בגיתם, שהיה בעברו ממקימי חברת הייעוץ BBDO IM (שבראשה עמד גם עדו הרטוב) ושימש כסמנכ"ל לקוחות בגיתם. בנוסף, שימש בעבר כסמנכ"ל חדשנות בחברת ההייטק 'לה מארק' מקבוצת מרחב. את דרכו בענף החל בבאומן בר ריבנאי  לפני כ-13 שנה כתקציבאי וסופרוויזר במשרד.
לדברי הר טוב: "אני שמח שיובל חוזר הביתה, לגיתם. יובל הוא מהפרסומאים הטובים בענף, בעל תשוקה אמתית למקצוע. אין ספק כי הגעתו היא בשורה מצוינת לגיתם".
וינגסט מסר: "בשנים האחרונות נותני השירות בעולם הפרסום והתקשורת, מחדדים ומגדירים מחדש את הערך ללקוחותיהם. מעבר לסנטימטים הגלומים בחזרה למקום שאני גאה לקרוא לו 'בית', החזרה לגיתם נובעת מהיכרות עמוקה עם התהליכים אותם עובר המשרד והביטחון המוחלט ביכולותיו להתמודד עם אתגרי העתיד".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קדימה גיא בר
    מיכל 01/2017/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שתבין את הרמז ותחזור למקום שהיית צריך להיות בו לפני 4 שנים
    סגור
  • 2.
    זחוח, שחצן וריק מתוכן
    באטיסטה 01/2017/09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הרבה רעש וצלצולים, פחות עבודה. האיש שהעלה את הליקוק ללקוחות לדרגת אמנות אבל תכלס לא מבין הרבה בתחום שלו. שיסע לעשות סקי וישאיר את אלה שבאים לעבוד לעשות את העבודה
    סגור
  • לגמרי. אבל חתיך אשששש (ל"ת)
    באטיסטו 01/2017/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    חתיך. שיעשה לי ילד. (ל"ת)
    ענתי 01/2017/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור