שיווק ופרסום

בסימן שאלה: קמפיין גרילה ליום הפתוח באוניברסיטת ת"א

תחת המיתוג מחדש של האוניברסיטה, הקמפיין מנסה לערער אמיתות מוכרות, גם אם קלישאות שחוקות, באמצעות הצבת סימן שאלה. בתחילה התבצעה פעילות גרילה ברחובות תל אביב, במסגרתה נתלו פתקי פוסט איט צהובים לצד כתובות גרפיטי מוכרות
משה בנימין | 
טוויסטד. אוניברסיטת תל אביב (צילום עדי ולצר ונירית עזרילביץ חרמון)
גרילה, הנה מילת באזז שפעם נזרקה לאוויר על בסיס שעתי וכבר הרבה זמן לא שמענו אותה באזורנו. זו האסטרטגיה שבה בחרו אוניברסיטת תל אביב וטוויסטד לקמפיין היום הפתוח הקרוב.  
תחת המיתוג מחדש של האוניברסיטה בקונספט של "בעקבות הלא נודע", הקמפיין מנסה לערער אמיתות מוכרות, גם אם קלישאות שחוקות, באמצעות הצבת סימן שאלה. בתחילה עוד בטרם ההשקעה במדיה, התבצעה פעילות גרילה ברחובות תל אביב, במסגרתה נתלו פתקי פוסט איט צהובים לצד כתובות גרפיטי מוכרות שמעטרות את קירות העיר.


הקמפיין הרשמי יעלה בשלטי חוצות ובדיגיטל, כאשר קהל היעד אותו הגדירה האוניברסיטה תחת המיצוב החדש הם "אנשים שמתעקשים לשאול". בטוויסטד מסבירים כי "הוספת הפתק למשפטים מוכרים ושגורים מייצרת משמעות חדשה למשפטים והופכת אותם ל"שאלות מחקר" חדשות - חלקן קורצות לנושאים אקטואליים. למשל: הרוב קובע? אמא יש רק אחת?  משפחה לא בוחרים?  הצדק ינצח? הכל לטובה? ועוד.
לדברי אלון וינפרס, מנהל השיווק של אוניברסיטת ת"א: "אנחנו לוקחים את נושא הסקרנות והחיפוש השנה צעד אחד קדימה ופונים לקהל היעד שלנו - הסקרנים, העקשנים והמחפשים, באמצעות קריאת תיגר על אמירות שנתפשות כאמיתות מוחלטות. הערך של לימודים באוניברסיטת תל אביב היא היכולת לא לקבל דברים כמובנים מאליהם, לשאול שאלות, לחשוב אחרת ולחפש כיוונים חדשי, ועל זה הקמפיין מדבר. זה גם מה שהופך את הסטודנטים שלנו לבוגרים הכי מצליחים - ביזמות, בהייטק, במבחני הלשכה של עו"ד ורו"ח ובכל תחום אחר במגזר העסקי והציבורי, בתרבות וברוח וכמובן במחקר".

אייל גן-מור, סמנכ"ל הקריאייטיב של טוויסטד: "חיפשנו דרך יצירתית ומעניינת להעביר את המסר ואת ה-VIBE של האוניברסיטה, "בעקבות הלא נודע". תוך כדי עבודה על הקמפיין, גילינו שהוספת סימן שאלה לכל משפט מוכר, פותחת דיון מעניין ויוצרת שיחה. לאנשים סקרנים אין אמת מוחלטת וכל דבר ניתן לפתוח ולחקור מחדש. השינוי הקטן שעושה סימן השאלה מקפל בתוכו הרבה מאוד משמעות לאנשים סקרנים, שהם קהל היעד של האוניברסיטה". 
קרדיטים:
מחלקת השיווק - אונ' ת"א
אלון וינפרס
נירית עזרילביץ-חרמון
גיא שחר
שאדי עותמאני
עדי ולצר
נטלי בלהסן
טוויסטד:
מנכ"לים - קרן פרידמן, אלון מוליאן
סמנכ"ל לקוחות - ענת בן נתן
מנהלת לקוחות - נטלי קוסקין לוי
תקציבאית - שי אלקבץ
סמנכ"ל קריאייטיב -  אייל גן-מור
מנהל קריאייטיב - יגאל לוי
עיצוב - נטשה קרבץ
תכנות - עידן טל
קופי - עמית פולק

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה