שיווק ופרסום

Fiverr יוצאת בקמפיין בינלאומי בהשקעה של מיליוני דולרים

הקמפיין הגלובלי הנאמד במיליוני דולרים, כולל קמפיין חוצות וסרט שיופנה לעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות. במקביל, מטה Fiverr בתל אביב עבר למשרדים חדשים בבניין ״בית האיכרים״
משה בנימין |  1
Fiverr (צילום יח"צ)
חברת Fiverr המספקת שירותים דיגיטליים וקריאטיביים ליזמים ועסקים קטנים יוצאת בקמפיין מיתוג מחדש כחלק מבניית השפה התקשורתית הגלובלית שלה, תחת הכותרת: "In Doers We Trust" ובתרגום חופשי "מאמינים במי שעושה". 
הקמפיין הגלובלי הנאמד במיליוני דולרים, כולל קמפיין חוצות וסרט שיופנה לעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות. לדברי אנשי החברה "המותג מעוצב מחדש ברוח תנועת ה'יזמות הרזה' (Lean Entrepreneurship - שפירושה לעשות יותר עם פחות ולעשות כל מה שצריך כדי להצליח ולפרוח בכלכלה החדשה) ההולכת ומתרחבת בעולם וחובקת את קהילת Fiverr ואת קהילת היזמים באשר הם". 
עבודות הצילום בקמפיין נעשו על ידי שניים מהצלמים הידועים והמוכרים בעולם פלאטון (Platon) וסנדרו (Sandro), המציגים בצילומי הסטילס חברי קהילה אמיתיים ב-Fiverr. סרטון הוידאו שמעז יותר מהרגיל כשהוא מציג בין השאר בחור עם כלי לעישון מריחואנה, הופק ובוים על ידי אחד מבתי היוצר המובילים בתעשייה - The Directors Bureau
 
"השנה האחרונה סימנה הרבה אבני דרך משמעותיות עבורנו". אמרה ורד רביב-שוורץ, COO של החברה. "אחת מהן הייתה ההבנה שהקהילה שלנו הפכה ליותר מסתם קבוצה של אנשים בעלי סגנון חשיבה דומה. היא הפכה לתנועה של ממש, המאחדת את כולנו תחת מיקוד ומטרות משותפות. רצינו לחגוג את התנועה הזו בדרך אותנטית, שתציג את הכישרונות והתשוקה של חברי הקהילה שלנו באופן שניתן לראותו כמעט מכל מקום בבניין. העיצובים של חברי הקהילה הם תזכורת תמידית למה שהופך את זירת המסחר שלנו לכה ייחודית, ולמה שהופך את המשתמשים בה לבעלי  השפעה".
במקביל לקמפיין, מטה Fiverr בתל אביב עבר לאחרונה למשרדים חדשים בבניין ההיסטורי ״בית האיכרים״ בלב תל אביב. המשרדים החדשים נפרסים על פני 3,600 מ"ר ב-7 קומות, וכוללים כ-40 חדרי ישיבות, חדר כושר מאובזר, קפיטריות, ואזורי פנאי. חללי המשרד שונים וייחודיים, ומשלבים חללים משותפים פתוחים לצד חללים פרטיים.


Fiverr משמשת כזירת מסחר אלקטרונית עולמית המספקת שירותים דיגיטליים וקריאטיביים, בהם עיצוב גרפי, קופירייטינג, הקלטות קוליות, מוזיקה, עריכת סרטים ועוד. החברה שנוסדה בשנת 2010, מחזיקה במשרדים ברחבי העולם: ניו יורק, שיקאגו, מיאמי, סן-פרנסיסקו, ותל אביב. 

תגיות Fiverr
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה מיכה השחצן? (ל"ת)
    איש 01/2017/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור