שיווק ופרסום

כלמוביל נפרדים מגליקמן: יונדאי ומרצדס בדרך לגדעון עמיחי

בסה"כ מסיימים כלמוביל וגליקמן שמיר סמסונוב פרק ארוך של 5 שנות עבודה משותפת שהגיעו למבוי סתום בתקופה האחרונה. המעבר לעמיחי הוא מעין סגירת מעגל עם מי שהיה מנהל הקריאייטיב הראשי ושותף בשלמור אבנון עמיחי שטיפל בתקציבי כלמוביל לפני שנים
משה בנימין |  11
מרצדס CLS (צילום יח"צ וולף)
לאחר שנה רצופת מחלוקות ומהמורות, קבוצת כלמוביל נפרדת ממשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב ומעבירה את תקציבי הפרסום של יונדאי ומרצדס לידי גדעון עמיחי. בסה"כ מסיימים כלמוביל וגליקמן שמיר סמסונוב פרק ארוך של 5 שנות עבודה משותפת שהגיעו למבוי סתום בתקופה האחרונה.
הפרידה מגליקמן מצטרפת למהלך רחב יותר של היפרדות מקבוצת פובליסיס ישראל, לאחר שלפני מספר שבועות העבירה כלמוביל את תקציב הפרסום של מיצובישי שטופל בעבר בפובליסיס (שנסגר) לידי גיתם BBDO.
המעבר למשרדו של גדעון עמיחי NO NO NO NO NO YES הוא מעין סגירת מעגל והחזרת עטרה ליושנה. תקציבי כלמוביל טופלו שנים רבות על ידי שלמור אבנון עמיחי, המשרד שבו שימש עמיחי שותף ומנהל הקריאייטיב הראשי. עם פרישת עמיחי ושותפיו רמי שלמור ושלומי אבנון, המשרד קרס באופן הדרגתי ולאחר תקופת חסד של מספר חודשים כלמוביל החלה לפזר את תקציביה בקרב משרדי הפרסום.
מאז חזרתו החלקית לישראל והשקת הסניף המקומי של משרד הפרסום (ההשקה המקורית היתה בניו יורק) טיפל עמיחי בחלק מתקציבי הפרסום של קבוצת צ'מפיון מוטורס - פולקסוואגן וגולף, לצד אברהם המטפל באאודי וסיאט ומנצ' המטפלים בסקודה. לאייס נודע כי לפני מספר ימים סיכם עמיחי עם קבוצת צ'מפיון על פרידה וסיום ההתקשרות, שנועדו להכין את הקרקע למעבר החלק לכלמוביל. 
ההשלכות של סבב התקציבים מגליקמן לעמיחי ישפיעו על שני משרדים נוספים - אברהם ומנצ' שעשויים לקבל לידיהם את תקציבי פולקסוואגן. על פניו נראה כי בצ'מפיון ישנה שביעות רצון מתפקודם של שני המשרדים כך שהשלב הבא יהיה פגישות עם שניהם למו"מ מסחרי לקראת העברת התקציבים הנוספים. מנגד ייתכן שצ'מפיון תעדיף לשמר את המודל הקיים, לפיו משרד שלישי הוא זה שמטפל בתקציבי פולקסוואגן.
מצ'מפיון מוטורס נמסר בתגובה: "משרד הפרסום NO NO NO NO NO YES של גדעון עמיחי מסיים את עבודתו מול מותג פולקסווגן, החברה מודה לו על שנתיים של עבודה משותפת ופורה. תקציב מותגי צ'מפיון מוטורס - פולקסווגן, Audi, סקודה, סיאט ופולקסווגן מסחריות צפויים להתחלק בין משרדי הפרסום אברהם אברהם ומנצ'".   
גדעון עמיחי אמר לאייס: "בשבוע שעבר קיבלנו החלטה משותפת - על סיום ההתקשרות בין  No, No, No, No, No. Yes לבין צ'מפיון מוטורס. לאורך התקופה בה טיפלנו בתקציב - מאז אפריל 2015, הגענו להישגים משותפים רבים שאנו גאים בהם, ובראשם - שנת מכירות מצוינת לפולקסווגן ב-2016 - אחת השנים המוצלחות ביותר לפולקסווגן בישראל, וזאת בנסיבות לא פשוטות למעמדו של המותג בעולם".
עוד הוסיף עמיחי: "ברצוננו להודות לקבוצת אלייד וצ'מפיון מוטורס על ההזדמנות שניתנה לנו להתוות את התקשורת השיווקית והפרסומית של פולקסווגן בישראל, ולהביע הערכה לצוות פולקסווגן ובמיוחד לעומד בראשה - דן אורנשטיין, על שיתוף פעולה מאלף, על הקשבה שאינה מובנת מאליה, ועל חוויית עבודה מקצועית, חברית ומחבקת.  פולקסווגן תמיד יישאר מבחינתנו מותג מוערך. הייתה לנו הזכות ללוות צוות מקצועי ואהוב בצ'מפיון מוטורס".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    נראה אותם מסתדרים עם הגריד של מרצסדס
    סולימן אבו טינף 01/2017/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחחחחחח enjoy
    סגור
  • 6.
    ההצלחה השקטה
    עמיר לב 01/2017/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה בהצלחה...
    סגור
  • 5.
    ברוך שפטרנו
    יפה בורוד 01/2017/25
    הגב לתגובה זו
    8 2
    היו לקוח מגעיל והיו בלתי נסבלים לעבוד איתם. שיהיו צרות של מישהו אחר, אנחנו נדע להתגבר על המכה בכנף ונשיג תקציב רכב אחר.
    סגור
  • וואלה
    ג'ורג אבו טינף 01/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה וואלה
    סגור
  • נפרדים יפה....
    אנשי גליקמן 01/2017/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נפרדים מכלמוביל אחרי חמש שנים של עשייה פוריה, מאומצת ומוצלחת מאד! אחרי הישגים וקמפיינים מרשימים ואחרי שנה של שיאי מכירות היסטוריים. עבדנו עם כלמוביל כצוות אחד מדהים ועשינו עבודה נפלאה, מסורה, מקצועית ויצירתית. יצאה עבודה נפלאה, לגאוות כולנו! כל אמירה אחרת לא במקומה ואינה ראויה.
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    איפה מדיה ודיגיטאל??
    איפה ה 01/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצל מי
    סגור
  • 3.
    גדעון בוא ללמוד קצת דיגיטל
    מאשה 01/2017/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה חשוב אתה יודע.... ואולי לא ממש, אם יש לקוחות שלוקחים אותך
    סגור
  • 2.
    גליקמן
    ג'וני מבפנים 01/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גליקמן משרד נהדר שעושה דברים מדהימים . אין ספק שהעבודה עם יונדאי ומרצדס השאירה אותם מתוסכלים כי הכל שם עבודת אדפטציות שמגיעה מחו"ל בלי שום יכולת להשפיע על אופי הקריאייטיב של המותגים . מעבר לאובדן המדיה לא חושב שזה הפסד כזה גדול לגליקמן ברמת הקריאייטיב. גדעון איש קריאייטיב מטורף , מקווה שיצליח כן לעשות משהו בגזרה הזו למרות שאני לא מאמין שמחלקות השיווק בכלמוביל יירצו להתחיל לשבור את הראש באישורי קרייאייטיב חדש שנוצר בישראל מול המטות בחו"ל ובסוף גם הכל יסתכם באדפטציות . ובכלל , בהצלחה לכולם .
    סגור
  • בולשיטטט (ל"ת)
    מישהי 01/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הפרינט שמח היום
    שלדון 01/2017/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין ספק שגדעון יעשה להם מודעות מקסימות.
    סגור
  • של נעליך (ל"ת)
    רמי 01/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור