שיווק ופרסום

4 שנים לאחר שהוקמה: סוכנות הדיגיטל GO UFO תיסגר

בפוסט כנה וגלוי כותב אדי גולדנברג: "התקדמנו וגדלנו כל שנה עם עוד פרוייקטים ועובדים אבל זה התחיל להרגיש כאילו אנחנו נתקעים בתקרה"
משה בנימין |  1
GO UFO (צילום יח"צ)
4 שנים לאחר שהוקמה על ידי אדי גולדנברג, לאוניד אנגרוב וסטיב רייזס, בוגרי באומן בר ריבנאי, סוכנות הדיגיטל GO UFO סוגרת את שעריה. גולדנברג הודיע על כך בפוסט בפייסבוק לפני מספר דקות. "זה פוסט קצת עצוב בשבילי" הוא כותב, "וארוך מדי בשבילכם בו אני מעדכן שאנחנו סוגרים בקרוב את חברת הדיגיטל שלנו Go UFO אחרי 4 שנים. מי ישמע גוגל התפרקו אבל זה היה הילד-מוטציה האהוב שלנו ואני מרגיש כאילו הורדנו אותו חי בשירותים...".
לדבריו סיבת הסגירה נעוצה ברצון של שותפיו, אנגרוב ורייזס, שהיו אמונים יותר על הצד הטכנולוגי של החברה, "לצאת לדרך חדשה בעולמות יותר הייטקים ורחוקים אחרי כל התקופה בה הם עבדו קשה עבור המון לקוחות ואני לא רוצה להחליף אותם על אותה מתכונת כך שאנחנו מתפצלים".
בפוסט כנה, גלוי וישיר כותב גולדנברג כי "התקדמנו וגדלנו כל שנה עם עוד פרוייקטים ועובדים אבל זה התחיל להרגיש כאילו אנחנו נתקעים בתקרה. אני מאוכזב כי הייתה לי מטרה ליצור בקטן בארץ משהו בסגנון R/GA מארה"ב שהיא סוכנות דיגיטל מובילה ומאוד ניסיונית-טכנולוגית, וירטואל ריאליטי כזאת, אבל זה לא קרה. בפועל ונשארנו בגזרות מוכרות של הדיגיטל למרות שמנו החייזרי. התחלנו יותר אקספרימנטלים בשנה הראשונה והיה פחות כסף אבל אולי יותר כיף וככל שהתקדמנו ונכנסו עוד פרוייקטים, נהיינו יותר כבדים באופן טבעי ולא הרגשנו שיש לאן להתקדם מבחינת האתגר. לקוחות בארץ לא רצים להשקיע בדברים חדשניים מדי בגלל הפוטנציאל המוגבל במדינה קטנה וגם לא הכי פתוחים לעיצוב לא שגרתי אבל האמנתי שאפשר ואני עדיין מאמין. אולי במבנה שונה מהיום".
במהלך שנים אלו וכפי שנכתב בפוסט, החברה הספיקה לא מעט ועמדה מאחורי אפליקציות נייטיב לרדיוס, מכבי ת"א, סודה סטרים ופרוייקט סיפורי ילדים למען ילדים כבדי שמיעה. בניית מערכת פנימית למקאן אריקסון העולמי ופלטפורמה דו-מסכית למאקו, 8 אתרים לפרוקטר אנד גמבל, טמפו ומעל 100 אתרים ופעילויות ללקוחות שונים, שעליהם כותב גולדנברג כי "רובם יצאו סבבה וזכו בפרסים קטנים על חוויית המשתמש שלהם. הצלחנו לנהל חברה קטנה של חמישה עובדים מוכשרים ופרוייקטים במיליוני שקלים מבלי שאף אחד ימות".
כזכור, 10 חודשים לאחר שהוקמה, GO UFO הכניסה את משרד הפרסום אלנבי כשותף בנתח שווה שהחזיק 50% ממניות הסוכנות. על כך כותב גולדנברג: "אני חייב המון תודה להרבה אנשים: לקוחות, חברים שהמליצו עלינו, אנשים איכותיים ממשרד הפרסום 'אלנבי' (שרוליק, גיאגיא, אלון ניזרי) שליוו אותנו ונכנסו לשותפות שקטה איתנו בחברה עוד בשנה הראשונה שלנו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יכלו לסגור את אלנבי במקום? (ל"ת)
    שאולי 01/2017/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור