שיווק ופרסום

הכסף לדיגיטל: dsay זכה בתקציב האקדמית נתניה

אופיו הדיגיטלי של משרד הפרסום מעיד יותר מכל על הכיוון שאליו המכללה הולכת, בדומה לשאר המוסדות האקדמיים המובילים במדינה, ששמים את יהבם על תחום הדיגיטל
משה בנימין |  4
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
מכללת נתניה מסמנת את תחום הדיגיטל כזירת פעילות הפרסום המרכזית שלה לשנים הקרובות. המכללה האקדמית בחרה במשרד הפרסום dsay, מקבוצת דרורי ארועטי ברמן, בניהולו של אייל הובר לוי, לזוכה במכרז שאותו ניהלה בשבועות האחרונים.
אופיו הדיגיטלי של המשרד מעיד יותר מכל על הכיוון שאליו המכללה הולכת, בדומה לשאר המוסדות האקדמיים המובילים במדינה, ששמים את יהבם על תחום הדיגיטל ככלי האפקטיבי ביותר לרישום סטודנטים לתארים השונים. אם לפני כעשור ויותר, הדור שניצב לפני ההחלטה על בחירת מוסד אקדמי עוד נחשב לקצה זנבו של הדור הפחות טכנולוגי אזי שכעת בשנת 2017, הדור שמתלבט והופך בהחלטה זו מעביר את מירב זמנו בזירות הדיגיטל ושם גם קורא, מתייעץ, מתעדכן ומבצע פעולות רבות.
תקציב הפרסום של המכללה האקדמית נתניה יצא למכרז לאחר 4 שנים שבהן טופל במשרד הפרסום לעומק התודעה. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של המכללה בשנת 2016 (נכון להיום) עמד על 12 מיליון שקל, במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. תקציב 2016 מהווה ירידה חדה לעומת 2015 שבה עמד התקציב על כ-21 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-10 מיליון שקלים, כך גם בשנת 2014.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד תותחים! (ל"ת)
    איה 01/2017/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    צוות של אלופים בראשות הובר! המון הצלחה!! (ל"ת)
    שיר 01/2017/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מכללה פח-משרד פח (ל"ת)
    דב 01/2017/25
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • מישהו קם בבוקר מריר .. (ל"ת)
    :)) 01/2017/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור