שיווק ופרסום

מכיוון אחר: איש השיווק של ינואר הוא יניב ויצמן מ-teenk

הבעלים והמנכ"ל של teenk, הפרסומאי יניב ויצמו נבחר לאיש השיווק בינואר בזכות "מהלכים שהובילו לשינוי בדרכי השיווק לבני נוער וצעירים" 
משה בנימין | 
יניב ויצמן (צילום יח"צ)
יניב ויצמן, הבעלים והמנכ"ל של סוכנות הפרסום לצעירים ובני נוער teenk פותח את שנת 2017 עם התואר איש השיווק של ינואר - על פי בחירת איגוד השיווק הישראלי
ועדת השיווק של האיגוד בחרה בויצמן לאיש השיווק הראשון לשנת 2017, "בזכות מהלכי סוכנות התוכן והשיווק לצעירים teenk שבבעלותו". על פי האיגוד, "ויצמן, שמנהל את הסוכנות, הוביל שורה של מהלכים בשנה האחרונה שהביאו להבלטת בני הנוער בעולם השיווק לבני נוער ולצעירים, בהם קמפיינים פורצי דרך, אימוץ אפליקציות ובאמצעי המדיה העדכניים ביותר, הקמת סוכנות הטאלנטין ועוד".
teenk השיקה השנה את סוכנות "טאלנטין" לייצוג יצרני תוכן ויוטיוברים, שמייצגת למעלה מ-40 יוטיוברים מהמובילים בישראל. מתוך הנחה (עובדתית) שמרבית בני הנוער משתמשים בחוסמי פרסומת, ב-teenk "שמים את הכסף" על יצירת תוכן אורגני עבור מותגים וחיבור ליצרני תוכן. החברה הקימה את "טינק ספייס", סטודיו יעודי ליצירת תוכן עבור המיוצגים בסוכנות ויוטיוברים מובילים, ומפעילה בימאים ועורכים בתוך החברה. בנוסף, השיקה השנה מחנה ליוטיוברים, ראשון מסוגו בעולם, אליו הגיעו מאות צעירים הרוצים ללמוד להיות יוטיוברים ויצרני תוכן.
תגיות teenk | יניב ויצמן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה