פרסום ושיווק

קותימאן מקסימיליאן: הקמפיין של אפריל הוא קליפ של הזמרת

מרינה מקסימיליאן בלומין משחקת על קו הגבול בין מה שנחשב לאומנותי ומה שנחשב למסחרי-פרסומי בקמפיין חדש לאפריל שיכול להירשם גם כתוכן שיווקי
משה בנימין |  9
אפריל. מרינה מקסימיליאן בלומין (צילום יח"צ)
קמפיין חדש של רשת הקוסמטיקה אפריל, מאחוריו עומד משרד הפרסום זרמון גרופ, מחבר בין עולם הביוטי/איפור לעולם המוסיקה ורושם פרק נוסף בטשטוש בין אמנות למסחר. שתי הדמויות המרכזיות בקמפיין הם מרינה מקסימיליאן בלומין והיוצר קותימאן - אופיר קותיאל - למרות שבמקרה שלו הנוכחות שלו מתבטאת בפס הקול בלבד.
למעשה הפרסומת שתעלה מחר (יום ד') לאוויר, היא מעין קליפ מוסיקלי בכיכובה של מקסימיליאן לשירה, בעיבודו של המפיק המוזיקלי קותימאן אשר הפיק עבורה את השיר Something New. ההפקה המושקעת של הקליפ יכולה להתפרש גם כצורת חיים חדשה של תוכן שיווקי - זה כבר לא פחית הקולה שמבליחה אי שם ברקע, אלא סרט שלם שמאחוריו יש אומן עצמאי ושיר מקורי שנשכרים על ידי חברה מסחרית המממנת את המהלך.

כמו מקסימיליאן, גם קותימן שבאופיו המנותק משהו, נראה רחוק מהמולת ענף הפרסום ושקוע כולו במוסיקה, דווקא לא מתנגד לשיתופי פעולה עם חברות מסחריות, כאשר בעברו ניתן למצוא מהלך עבור מותג הרכב סיאט שכולל הפקת קטע מוסיקה אלקטרוני שמבוסס כולו על הסאונד והצלילים שמופקים תוך כדי שימוש בפיצ'רים של הרכב. הקליפ של אפריל כשלעצמו לא נופל ממסורת הסרטים ה"מאגניבים" של זרמון לדורותיו - דבר שאי אפשר לקחת ממנו לעולם. 


 


מירב אליהו, סמנכ"ל השיווק והסחר ברשת 'אפריל': "אנו נרגשים משיתוף הפעולה הייחודי עליו מושתת הקמפיין החדש של הרשת. ההחלטה לפנות לקהלי יעד צעירים יותר באמצעות שימוש במוזיקת פופ ויצירת קליפ חדשני ויוצא דופן, הובילה ליצירת החיבור לקותימאן, אשר נחשב לאמן מוערך ופופולארי בקרב צעירים. מילות השיר והקליפ, בכיכובה של הפרזנטורית המדהימה והמוכשרת שלנו מארינה מקסימיליאן, מביאים לקדמת הבמה את המסר שחשוב לנו להעביר - דברים חדשים ומרעננים קורים באפריל. אנו גאים ונרגשים שמארינה מככבת בקמפיין ויוצקת לתוכו ערכים שעולים בקנה אחד עם רשת אפריל: נשיות, רעננות ואלגנטיות".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חמוד אבל זרמון גמר את הסוס (ל"ת)
    ממ 22/02/2017 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • איפה הסוס? (ל"ת)
    מני 23/02/2017 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מתגעגעים! (ל"ת)
    יאי 23/02/2017 07:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    WOWWWWW פרסומת קלאסית, אמיתית ונכונה. (ל"ת)
    איתן 22/02/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אין דבר פחות מגניב והפוך מיצירה - מתוכן שיווקי
    מדיצ'י 22/02/2017 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מארינה מכרה את נשמתה לאפריל. אם זה היה זוגלובק והיא הייתה רוקדת עם פסטרמה כל העניין היה ברור יותר
    סגור
  • צודק אחי!
    המתעניין 22/02/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אתה יכול להיות כל כך צודק ועדיין לקום כל בוקר?
    סגור
  • 2.
    תגובה
    משה בנימין 22/02/2017 09:42
    הגב לתגובה זו
    6 0
    במחשבה פוסט דטרמיניסטית מדובר במיצג ניאו-סמנטי של רגשות ותלותיות חזקה בתוכן שהוא פרפורמנס קלאסי. לכן אין צורך לשלול ביקורת שהיא על הגבול בין המותר ללא נגיש.
    סגור
  • קשקשן (ל"ת)
    מה אתה רוצה?? 22/02/2017 10:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    משה בנימין - לך הביתה
    מושון 22/02/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    5 3
    קו הגבול בין מה שנחשב לאומנותי ומה שנחשב למסחרי-פרסומי? להזכירך, לפני כמה חודשים אוננת על הפרסומת של קנזו שהיא בעצם קליפ משעשע באורך מלא... לא קראת לזה אז קו דק בין מסחר לאומנות. כי זו קודם כל אומנות אז רק שתיזכר ותפסיק להיות צבוע: https://www.youtube.com/watch?v=ABz2m0olmPg תשתדל בבקשה לא תשפריץ לכל מקום, ותחזיר את הקלינקס כשמסיים
    סגור