שיווק ופרסום
ראשונים לנסות: הוואלי בקמפיין לטפרברג בסטוריז של וואטסאפ
אחרי סנאפצ'ט ואינסטגרם גם וואטסאפ פתחה ביממה האחרונה בישראל את האפשרות לפרסם סטטוסים פגי תוקף שנעלמים לאחר 24 שעות. יקב טפרברג ומקאן ואלי קופצים על הפיצ'ר החדש
משרד הפרסום מקאן ואלי קופץ על הפיצ'ר החדש של וואטסאפ ומשיק את קמפיין הסטוריז הראשון באפליקציה עבור לקוח המשרד יקב טפרברג.
אחרי סנאפצ'ט ואינסטגרם גם וואטסאפ פתחה ביממה האחרונה בישראל את האפשרות לפרסם סטטוסים פגי תוקף שנעלמים לאחר 24 שעות. מחלקת הסושיאל של מקאן ואלי קפצה על ההזדמנות כדי להשיק מהלך מהיר עבור יקב טפרברג גם אם מדובר ביוזמה מיושנת משהו מעדת ה"תשאירו תגובות ונבחר את הטובה ביותר".
במסגרת הפעילות מתבקשים הגולשים לשלוח הודעה למספר טלפון ייעודי ולפי הפרסומים, בשעה 17:00 אחר הצהריים היום (חמישי, ה-23 בפברואר) תצא לדרך פעילות גולשים נושאת פרסים באותו אזור סטטוסים חדש באפליקציה. מנהלי הפעילות במקאן מדווחים כי כבר בחלוף דקות אחדות מהשקת הפעילות התקבלו עשרות בקשות הצטרפות לחשבון וכי החשבון מלא בגולשים הממתינים לתחילת התחרות.
לדברי מתן אברמוביץ', מנהל מחלקת הסושיאל של מקאן ואלי: "אימוץ טכנולוגיות חדשות ויצירת תוכן באמצעותן הם עקרונות מרכזיים בעשייה הדיגיטלית שלנו. יחד עם יקב טפרברג, יקב חלוץ ומעורר השראה בפני עצמו, החלטנו לאתגר את הפלטפורמה, לבחון אותה הלכה למעשה ולהשיק יחד מהלך ראשון מסוגו בארץ שמתקבל באהדה רבה מצד הגולשים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מיצינו (ל"ת)מורדי 02/2017/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מנהלי שיווק מצייציםאמיר 02/2017/23הגב לתגובה זו1 0אנחנו מחכים לראות את התוצרים של מקאן ואלי, הם מזמן לא הפגיזו בקריאייטיב אבל יש להם את כל הכלים להצליח עם הרוח הגבית של חנה רדוסגור
-
אוף זה כאב הלק הזה בתחת (ל"ת)חנה 02/2017/27הגב לתגובה זו0 0סגור