שיווק ופרסום
ככה מזרימים לקוחות: am:pm מזמינה מקבלי דו"ח לקחת מתנה
כדי להפיץ את הבשורה יצאה הרשת בקמפיין פייסבוק שילווה מאוחר יותר בסיור דו"חות
בכל רשימה של "עשרת הדברים שמאפיינים את תל אביב", דו"חות חנייה יתפסו לבטח מקום של כבוד. רשת am:pm, באמצעות משרד הפרסום גרייט החליטה לגייס את הנושא הכאוב לטובתה, במהלך חביב שעשוי להגביר את תנועת הלקוחות אליה.
במסגרת חודש בסימן מתוקים המתקיים ברשת הסופרמרקט התל-אביבית, am:pm הזמינה את כל מי שקיבל דו"ח חנייה (בכחול-לבן) להתנחם עם פינוק מתוק במתנה באחד מסניפי הרשת. כדי להפיץ את הבשורה יצאה הרשת בקמפיין פייסבוק שילווה מאוחר יותר בסיור דו"חות, בו יצמידו לכל שמשה עם דו"ח מדבקה שמספרת על המבצע.
קרדיטים:
סמנכ״ל שיווק: שחר אורן
מנהלת השיווק: יפעת סטאל
משרד הפרסום: Great Digital Partners
מנכ"ל: גיא סעד
סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
קופירייטר: איל ולך
ארט: רייצ'ל שניידר
מנהלי מדיה חברתית: ברק ראובן, לי מלאך
מנהל תוכן: אליאב מנדלסון
סמנכ"ל לקוחות: מיכל נעים
ניהול לקוח: חן גרינשטיין
פלנר: רן שלהבי
סמנכ״ל שיווק: שחר אורן
מנהלת השיווק: יפעת סטאל
משרד הפרסום: Great Digital Partners
מנכ"ל: גיא סעד
סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
קופירייטר: איל ולך
ארט: רייצ'ל שניידר
מנהלי מדיה חברתית: ברק ראובן, לי מלאך
מנהל תוכן: אליאב מנדלסון
סמנכ"ל לקוחות: מיכל נעים
ניהול לקוח: חן גרינשטיין
פלנר: רן שלהבי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.עדין מחכה שאליאב יעשה לי ילד. (ל"ת)מעריצה 03/2017/16הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.מהלך שעשוי להיות מסוכןבן 03/2017/16הגב לתגובה זו0 1יצירת הזיכרון המחבר בניהם לדוחות? גם אם בתת-מודעסגור
-
1.שאלהמנהל כספים 03/2017/16הגב לתגובה זו2 0איך מפרנסים את כל רשימת הקרדיטים המכובדת מהמהלך הזה?סגור
-
איך משלמים? עמלות מדיה מוגזמותדיגי וטלי 03/2017/16הגב לתגובה זו0 035 ואפילו 40 אחוז עמלת סופר מהמדיות מאפשרות לשלם 1.9 שח לפלנרים ולתקציבאים.סגור
-
תשובהאבי 03/2017/16הגב לתגובה זו2 0נותנים להם שובר עם פינוק מתוק.סגור