שיווק ופרסום

מרחיבה פעילות: Innovate תטפל באופליין של 'הדסה'

עד כה Innovate ניהלה רק את חלק הדיגיטל של המכללה מתוך פעילות הפרסום. עומר זייגרמן: "רואים בכך הבעת אמון עמוקה בנו"
משה בנימין |  2
עומר זייגרמן (צילום יח"צ)
חברת השיווק והפרסום הדיגטלית בבעלותם של עומר זייגרמן ושרון שטרנהיים - Innovate - מקבלת  לידיה את נתח האופליין של המכללה האקדמית הדסה ירושלים לשנת הלימודים הבאה, בשווי של כ-1.5 מיליון שקלים - כך נודע לאייס.
השבוע צפוי לעלות לאוויר קמפיין חדש של המכללה האקדמית המורכב מתשדירי רדיו, אוטובוסים ומודעות פרינט, בפרישה ארצית. עד כה Innovate ניהלה רק את חלק הדיגיטל של המכללה מתוך פעילות הפרסום.
לדברי עומר זייגרמן: "אנחנו מברכים על העברת תקציב האופליין לידינו, ורואים בכך הבעת אמון עמוקה בנו, ועדות לשביעות רצון מהעבודה השיווקית והפרסומית שאנו עושים בזירה הדיגיטלית עבור המכללה האקדמית הדסה מזה מספר שנים".
עוד הוא מוסיף: "זהו ביטוי נוסף למגמה כללית חיובית ומשמחת, של העברת תקציבי אופליין לטיפולה של Innovate מצד לקוחות שעד כה היינו שותפים לפעילותם השיווקית בערוצים הדיגיטליים בלבד, כמו למשל תקציב המיתוג של מל"א - המרכז ללימודים אקדמיים שעבר לידינו לאחרונה. מטבע הדברים, הבעת האמון הזו מצד לקוחותינו מניחה על כתפינו אחריות כבדה, ואנו נחושים לעשות הכל כדי להמשיך לעשות את עבודתנו על הצד הטוב ביותר, בעולמות הדיגיטל והאופליין כאחד".
מירב דניאל מנהלת מרכז הייעוץ והרישום של המכללה ציינה: "העברת תקציב האופליין לידי Innovate היתה החלטה טבעית, והיא מבטאת את שביעות הרצון שלנו מהעבודה האיכותית והשירות המסור שקיבלנו עד כה בכל הנוגע לפעילותנו בערוצי הדיגיטל. אנו מאמינים כי כאשר מוכחות הבנה שיווקית ויכולת ביצועית גבוהה, ההבחנה בין דיגיטל לאופליין הופכת למאולצת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לקנות מדיה דרך חברת מדיה גדולה
    פחח 03/2017/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהחלט לקנות מדיה אוף ליין דרך חברת מדיה גדולה זה השיג מרשים ביותר. אין כמו להיות צינור ולגזור...
    סגור
  • 1.
    אלופים כל הכבוד (ל"ת)
    שמוליק 03/2017/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור