שיווק ופרסום

טקס מוצר השנה 2017: ביקרנו באירוע החגיגי - צפו

השבוע הוכרזו הזוכים בפרסי החדשנות של מוצר השנה לשנה זו. לראשונה הוענק אות "המנכ"ל החדשני של השנה",  אותו קיבל מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן (תוכן שיווקי)
תוכן שיווקי | 
מוצר השנה 2017 (צילום אייס TV)
פרסי מוצר השנה הוענקו השבוע בטקס שנערך במוזיאון ישראל בתל אביב. הטקס נערך זו השנה ה-12, והפרסים הוענקו מוענקים למוצרים ולשירותים שזכו בפרסי החדשנות כפי שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במחקר צרכנים נרחב - שכלל כ-2,000 משתתפים - שערך מכון המחקר קנטאר מדיה.
מטרת הפרסים היא לעודד חדשנות, על ידי הענקת פרסים למשווקים, שהשיקו באותה שנה מוצרים ושירותים, שלא רק שהציגו חדשנות פורצת דרך, אלא גם קיבלו ציוני איכות גבוהים על ידי הצרכנים.
 
בין הזוכים בשנה זו אפשר למנות את שייק דיגיטלי באפליקציית לאומי, תרסיס דיפנס מחברת טבע, סדרת מוצרי עיצוב השיער של TRESemme, פריכונים עד 99 קלוריות של אסם, משקאות תנובה GO, סדרת הבלנדרים של נוטרי נינג'ה, קרם גוף למקלחת IN SHOWER  של ניוואה, עזרי הכביסה COLOUR CATCHER  ועוד.
במהלך הטקס השנתי הוענקו אותות מיוחדים לאישים ולחברות. לראשונה בתולדות מוצר השנה בישראל הוענק אות המנכ"ל החדשני של השנה, המוענק למנכ"ל שהפגין חדשנות פורצת דרך בתחום עיסוקו, לפי בחירתה של ועדת היגוי מיוחדת המורכבת ממרצים לשיווק בבתי הספר למנהל עסקים בישראל. הזוכה השנה הוא מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן בשל החדשנות שהפגין בתחומים שונים שהצעידו את הרשת קדימה ביניהן הטמעת אסטרטגיית חדשנות בשופרסל, פיתוח המותג הפרטי, הטמעת טכנולוגיות כדוגמת קופות לשירות עצמי, פיתוח אתר הסחר האלקטרוני ומהלכים עסקיים נוספים, שבאו לידי ביטוי בתוצאות העסקיות האחרונות של הרשת. אות מיוחד הוענק גם לאופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, בשל העובדה שהחברה זכתה במספר הפרסים הגבוה ביותר בתחום הטיפוח.
בנוסף הוענקו בטקס גם פרס החברה החדשנית, והחברה שזכתה במספר פרסי מוצר השנה הגבוה ביותר השנה (5) היא תנובה.
תגיות מוצר השנה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה