שיווק ופרסום

יוטיוב מסתבכת גם בארה"ב: עוד ענקיות השהו את הפרסום

AT&T וריזון וג'ונסון החליטו להפסיק באופן מיידי את רכישת הפרסום בגוגל/יוטיוב עד להסדרת נושא התכנים הלא ראויים שלצידן מופיעות הפרסומות

משה בנימין | 
משבר האמון החריף בין המפרסמים הגדולים בעולם ליוטיוב/גוגל בשיאו. לאחר שהממשלה הבריטית החליטה להפסיק את כל פעילות הפרסום שלה בגוגל/יוטיוב, ולאחריה רשת הפרסום הצרפתית הבינ"ל HAVAS החליטה להשהות את כל פעילות הפרסום של לקוחותיה בבריטניה, גלי ההדף מגיעים לארה"ב.
AT&T ו-וריזון, שתיים מחברות התקשורת הגדולות בארה"ב החליטו להפסיק במיידי את רכישת הפרסום בגוגל/יוטיוב עד להסדרת נושא התכנים הלא ראויים שלצידן מופיעות הפרסומות - כך על פי אתר ADWEEK. שתי החברות מופיעות ברשימת ה-TOP10 של המפרסמים בארה"ב, מה שמעמיק את המשבר של גוגל, הן תדמיתית והן פיננסית. לחברות אלו הצטרפה מאוחר יותר היום גם חברת ג'ונסון & ג'ונסון
דובר AT&T אמר ל-ADWEEK כי "אנחנו מודאגים מאוד מהסבירות שהפרסומות שלנו הופיעו לצד תוכן שמקדם טרור או שנאה. עד שגוגל תוכל להבטיח לנו שדבר זה לא יישנה עוד, אנחנו מסירים את הפרסום מכל מה שאינו גוגל Search".
דוברה של חברת התקשורת וריזון מסר: "וריזון  היא אחת מהמפרסמות הגדולות בעולם ואחד המותגים המכובדים והמוערכים. אנחנו מקפידים על כך שהחברה לא תושפע בפרסום שלילי. ברגע שנודע לנו שהפרסומות שלנו מופיעות באתרים לא ראוים, נקטנו בצעדים המתבקשים כדי להשהות את הפרסום ופתחנו בחקירת העניין. אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם כל ספקי הדיגיטל שלנו כדי להבין מהן החוליות החלשות במערך כדי למנוע מקרים שכאלו בעתיד". 
תגיות גוגל | יוטיוב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה