שיווק ופרסום

לאחר הפרידה מכלמוביל: גליקמן מקבל מלובינסקי את פיג'ו ו-DS

לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן MG ו-DS מרחיבה את מערך הפרסום שלה שהסתמך בשנים האחרונות על ברוקנר יער לוי באופן בלעדי. ברוקנר ימשיך לטפל במותגי סיטרואן ו-MG
משה בנימין | 
גיל סמסונוב, חנן גליקמן ויגאל שמיר (צילום יח"צ)
חודשיים לאחר שסיים 5 שנות עבודה עם כלומוביל - יבואנית יונדאי ומרצדס - משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב נכנס למערך הפרסום של קבוצת לובינסקי ומכרסם בנתח הפרסום של ברוקנר יער לוי בתקציב. 
לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן MG ו-DS מרחיבה את מערך הפרסום שלה שהסתמך בשנים האחרונות על ברוקנר יער לוי באופן בלעדי ומצרפת אליו את גליקמן שמיר סמסונוב שיקבל לידיו את הטיפול במותגי פיג'ו ו-DS. ברוקנר יער לוי ימשיכו לטפל במותגי סיטרואן ו-MG. 
דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי: "קבוצת לובינסקי נמצאת בצמיחה משמעותית בישראל וכדי לשפר עוד יותר את מיצוב המותגים וטיפול בהשקת הדגמים החדשים בשנים הקרובות, החלטנו להרחיב את מערך נותני השירות בתחום השיווק והפרסום ולצרף את משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסנוב למלאכת הטיפול במותג פיג'ו שנמצא בתנופת דגמים חדשים ובראשם ה-3008 שזכה בתואר רכב השנה בעולם, ובמותג DS שצפוי להשיק בשנים הקרובות קו נרחב של דגמי הפרימיום של קבוצת PSA. 
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב פיג'ו הוא הגדול ביותר מתוך פעילות הפרסום של קבוצת לובינסקי. ב-2016 עמד התקציב על 66 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל בין 15 ל-20 מיליון שקלים. בחלוקה הפנימית לאמצעי המדיה, חלק הארי מהתקציב נמצא בסקטור העיתונות עם כ-55%, הטלוויזיה לעומתו תופסת כ-37% מהתקציב.
תקציב הפרסום של סיטרואן שיישאר בידיו של ברוקנר יער לוי הוא ה-2 בגודלו מבין המותגים בקבוצה. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, ב-2016 עמד התקציב על כ-44 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-10-12 מיליון שקלים. גם כאן העיתונות היא המדיה המובילה עם 62% מהפעילות לעומת הטלוויזיה עם כ-20%. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה