שיווק ופרסום

ביומיים: 150 אלף צפיות למהלך הדיגיטלי של בושם דיזל BAD

בושם דיזל BAD יצא במהלך תוכן בקטגוריית הבישום עם כוכבי רשת יוצאי דופן - דניס צ'רקוב, סמיון גרפמן ומישל טרוני. התוצאות לא איחרו לבוא
אייס |  1
דניס צ'רקוב בקמפיין הרשת של בושם דיזל BAD (צילום מסך)
מהלך דיגיטלי של בושם דיזל BAD באמצעות 3 כוכבי רשת, הוביל ל-150 אלף צפיות אורגניות ועוד עשרות אלפי צפיות באינסטגרם, והכל בתוך פחות מ-48 שעות בלבד. 
אם בעבר היינו רגילים לראות פרסומות של בושם שהציגו אידיליה, גיבור, נחשקות, אז דיזל החליטו קצת לשבור את הקו הזה עם כוכבי רשת, בסרטונים יוצאי דופן. תחת המסר "להיות באד בוי זה להשיג מה שאתה רוצה בדרך שאתה רוצה", 3 כוכבי הרשת - דניס צ'רקוב, סמיון גרפמן ומישל טרוני - קיבלו אור ירוק לתת ביטוי לשפה והיצירתיות שלהם, ועל כך מבוססים הסרטונים, כאשר בכל אחד מהם, בסיומו, מצליח כל אחד מהשלושה להשיג את מה שהוא רוצה, למרות שהוא נתקל בקשיים במהלך הסרטון עצמו.
השלושה פרסמו כל אחד מהם את הסרטון הקומי בו הוא מככב, בעמוד הפייסבוק שלו, והשלושה קיבלו בממוצע כ-50 אלף צפיות אורגניות, כולל אלפי לייקים, שיתופים ותגובות, ובסך הכל מעורבות גולשים גבוהה. 
בשורה התחתונה, המהלך מוכיח שוויראליות לא מתה, למרות שאנו מוצפים במהלכים ויראליים. אפשר לראות שמהלכים יוצאי דופן ובעלי תעוזה, עם יכולת תגובה מהירה של החברות להתחבר לטרנדים של מובילי רשת, נותנים תוצאות אפקטיביות.
 

* הכתבה בשיתוף עם בושם דיזל BAD
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחכים לשמוע מי לוקח קרדיט... (ל"ת)
    המפרגן 04/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור